Vraag

Nieuw aanbod

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Als ik naar Ziggo overstap, betaal ik vanaf januari 2021 € 24 p.m. minder.

 

KPN huidig pakket:

- Internet 500 MB

- TV

- Opnemen

- Vaste telefoon

- Pluspakket

3 mnd x € 48,98 = € 146,94

9 mnd x € 78,98 = € 710,82

Totaal:                    € 857,76 

 

Ziggo pakket

- Internet MAX 500 MB

- TV COMPLETE

- Opnemen

- Vaste telefoon

- Movies & Series XL (1e jr gratis)

6 mnd x € 39,95 = € 239,70

6 mnd x € 75,05 = € 450,30

6 mnd x € 20,00 = € 120,00 - (ING klantkorting)

Totaal:                    € 570,00

Uiterlijk vrijdag 30 oktober 2020 een passend prijs-aanbod, geen gratis extra's of pakket aanpassen, ook geen mobiel abonnement.

 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je hebt nu glasvezel 500Mbit down/500 Mbit Up van KPN en straks ga je naar kabel 500Mbit Down/ 40Mbit Up. Ik zou er niet blij van worden en voor mij blijft glasvezel favoriet en heb daar het prijsverschil wel voor over en voor mij goede KPN service ervaringen. Ik hoor toch heel veel mensen klagen over de service van Ziggo. Nergens kun je 100% tevreden klanten hebben, dat is begrijpelijk. En volgens mij moet je je huis ook nog een keer vol gaan leggen met coax bekabeling. Die kosten moet je er ook bij optellen. 

Was 10 jaar lang klant bij Ziggo (duurste pakket).

Doordat ik als uitzendkracht in september 2019 er voor 6 mnd eruit moest en mijn vrouw nog geen werk had, besloot ik om ook is een keer te kijken wat voor korting ik kon krijgen.

3 verschillende personen gesproken en allemaal gingen ze huidige pakket aanpassen.

In de 10 jaar geen klachten gehad, over de klantenservice kan ik dus geen oordeel geven, behalve dat ze in mijn geval geen korting gaven.

Coax en RJ45 (Lan) aansluiting is hier in elke kamer aanwezig.

In de woonkamer kijken we via tv-scherm, overige kamers via pc/laptop/tablet.

Zou in april 2020 weer teruggaan naar oude werkgever op Schiphol, maar door Corona-situatie zit ik nog thuis en januari 2021 stopt ww-betaling.

Omdat bijna alle kostenposten jaarlijks stijgen, ga je op een keer toch kijken wat je kan schrappen of aanpassen.

Kwam na het plaatsen van mijn bericht, op het forum erachter dat KPN hier geen aanbod doet.

Heb KPN gisteren gebeld en verteld over mijn situatie en bericht hier.

Reactie van medewerker: "We houden u graag als klant, maar als ik in uw schoenen stond, zou ik ook gaan overstappen".

ING-kortingsactie is geldig tot eind december 2020.

Wacht Black Friday af, misschien dat KPN een aanbieding heeft dat qua pakket en prijs in de buurt van Ziggo komt.

Reputatie 7
Badge +24

Als geld een probleem is, dan zou ik die 500 mb eens terug zetten naar 100 mb. Los van de vraag of je wel of niet moet overstappen. 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Vishvadew! Leuk dat je een topic hebt aangemaakt en je verhaal met ons deelt. Tuurlijk willen wij graag dat je klant bij ons blijft. De keuze om bij ons te blijven of over te stappen kunnen we alleen niet voor je maken(, helaas:smirk: ). Het enige wat ik kan zeggen, is dat het gras aan de overkant:yellow_heart: niet zo mooi groen is als bij ons:green_heart::wink: .  Ben je tot nu toe tevreden over onze diensten en service? Dan weet je wat je aan ons hebt gehad tot nu toe. Wat betreft de prijs… Wij zijn nou eenmaal niet de goedkoopste! 

Reageer