Beantwoord

Nummerbehoud

  • 21 January 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik ben al maanden bezig om mijn eigen nummer te houden. Ik wilde alleen bij KPN al;s ik mijn eigen nummer (vrijgekomen uit een zakelijke bundel bij T-mobile) kon behouden. Zit nu vast aan een contract met KPN met een totaal ander nummer.

Steeds aangegeven dat T-mobile mijn oude nummer niet vrij wilde geven, maar de KPN heeft het nog nooit aangevraagd!

Hoe kan dit met SPOED opgelost worden. Ik ben nu niet bereikbaar op mijn nummer!

Alles beloofd door KPN, vele verhalen aangehoord, maar nog nooit geregeld!

Graag antwoord hoe het opgelost kan worden!

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 January 2020, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Heeft u uw profiel al ingevuld met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag .

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerrit Menaam, welkom hier. 

Je geeft al al een tijd bezig te zijn om jouw nummer te behouden. Dit lijkt echter nog niet echt te lukken. Nu wil ik graag eens meekijken wat ik kan achterhalen. Zou je daarvoor jouw huidige nummer en het te behouden nummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe het er voor staat. Want het te behouden nummer is bij T-mobile wel buiten contract? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom uit dat het gelukt is. Zo niet, dan ga ik nog graag verder voor je op onderzoek.Â