Beantwoord

Omruilactie

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik moest een pakket afhalen bij een postNl punt.

Bleek een pakket van KPN te zijn. Kreeg deze niet mee omdat ik wat moest inleveren.

Geen idee wat ik moet inleveren.

Graag helderheid hierover.

 

gr.

 

Erwin

icon

Beste antwoord door Robin_ 21 October 2020, 11:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Neem je een doos, doe je een plankje hout in, doos dicht plakken en dan lever je dat in bij die post nl balie 😶

Daar kon ik ook wel opkomen maar een juiste retoursticker was een verplichting volgens Post NL punt.

Alleen met de juiste barcode mochten ze dit pakket meegeven.

Reputatie 5
Badge +8

Hi Erwin, een hele goeie vraag heb je daar!

Als we apparatuur vervangen, dan is het nodig het oude apparaat in te leveren. Er wordt normaal gesproken een bevestiging gestuurd met een retournummer die je op de verpakking kunt schrijven samen met het retouradres.  Uit je bericht maak ik echter op dat je niet op de hoogte was dat er iets vervangen zou worden. Heb je niet met ons gebeld over een storing of omdat iets niet goed werkte?

Reageer