Beantwoord

Onbekende gehuurde film kosten op factuur

  • 18 May 2019
  • 5 reacties
  • 935 keer bekeken

Hallo, er staan op mijn factuur 2 gehuurde films. Deze zijn normaliter om het tijdstip (rond 02.00 uur) niet door ons gehuurd. Hoe kan ik zien welke films zijn gehuurd en of de factuur klopt? Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 May 2019, 19:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Romife In principe vind je de titel van de film op de factuur. Je kunt kijken of je het nog terug kunt vinden via het menu van On Demand zelf.
Wij hebben ook films op de factuur staan die wij niet gehuurd hebben.
Kan alleen niet terug halen welke films.
Reputatie 7
Badge +20
Wij hebben ook films op de factuur staan die wij niet gehuurd hebben.
Kan alleen niet terug halen welke films.

Dat is knap vervelend, natuurlijk. De titels staan (zoals eerder opgemerkt) in principe op de factuur en je kunt altijd kijken in het menu van On Demand of je nog iets kunt terugvinden.
Ok bij mij dit probleem, deze maand en verleden maand films op me factuur ff 18 euro extra. Allemaal rond 9 uur in de ochtend besteld heel vreemd. Als ik naar mijn gehuurde films ga staat er 0. Zou het een hacker kunnen zijn? Net klantenservice gebeld geld word op volgende factuur terug berekend. Ze kunnen niet zien waarom en welke titels. Ik heb voor de zekerheid maar me pincode veranderd want had me standaard pin ingesteld staan die je krijgt van kpn.
Ik denk dat KPN maar goed moet uitzoeken of er geen hackers zijn?
Reputatie 7
Badge +21
@Krisje070 Wat vreemd dat er films zijn gehuurd zonder dat jij daar iets vanaf weet. Goed dat je de pincode hebt gewijzigd. Zou je dit zelf ook in de gaten willen houden? Als het nog eens gebeurd, dan horen we dat graag van je.

Reageer