Beantwoord

Ondertiteling slechthorenden

  • 19 August 2019
  • 5 reacties
  • 430 keer bekeken

Badge
Ik stond op het punt om over te stappen naar Kpn. Gelukkig kwam ik erachter dat het bij KPN niet mogelijk is. Jammer moet KPN iets aan doen Ziggo heeft dit nl wel, dus blijf ik met wat tegenzin maar bij Ziggo.
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 August 2019, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Er is bij veel zenders wel een ondertiteling voor slechthorenden, maar er is niet zo'n goede service als bij Ziggo.

(De onderstaande tekst heb ik geleend van forumlid JanR1981) :

De ondertiteling bij Ziggo is wel heel veel gebruiksvriendelijker. Gaat automatisch als je het één keer hebt ingesteld bij een zender. Loopt synchroon met het geluid. Heeft een veel mooier (instelbaar) lettertype en geen zwarte achtergrond. En je kan inderdaad gewoon zappen zonder dat je eerst teletekst uit moet. Verder geen irritante haperingen in het beeld die ik wel heb bij gebruik teletekstondertiteling en de HDGlas zenders.

Ik begrijp ook niet dat KPN hier geen verbetering in aan brengt. Gebruik ondertiteling erg veel, makkelijk bij veel achtergrondgeluid en daar komt nog eens bij dat ik aan één kant niets hoor.. KPN zou inderdaad veel meer rekening moeten houden met de toch best grote groep klanten die gebruik maken van ondertiteling.
Badge
er is zoals ze me in een winkel van Kpn hebben laten zien GEEN menu waarop je dit in kan stellen. Bij Ziggo wel en dat is voor mij belangrijk. Jammer, maar helaas.
Hoi @Vissertje47 . Het klopt dat Ziggo hier verder mee is, en ik heb helaas bij ons nog geen signalen gezien dat wij dit gaat aanpassen. Ik snap dus heel goed dat je bij Ziggo blijft. Het is niet anders.

Bizar zeg, dat dit niet geregeld is bij KPN. Wat een debacle. Als ik dit geweten had, was ik nooit over gestapt.

Reputatie 7
Badge +9

dat loopt via teletekst. En dat doet Ziggo ook   denk IK   🤔  . Ikzelf heb een zendertje naast mijn TV voor gehoor aparaten díe werkt perfect. die kunt u kopen bij.een gehoor winkel die sluit u aan OP de TV 👍😀