Beantwoord

ongewenste telefoontjes

  • 22 January 2021
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Ik word vanaf mei vorig jaar (soms weken achter elkaar dagelijks, soms weken niet) tot vervelends toe gebeld door verkopers die energieabonnementen of telefoon- of internetabonnementen aanbieden. Ik heb inmiddels een lijst van minimaal 15 geblokkeerde nummers in mijn mobiel, maar elke keer is het weer een ander telefoonnummer waar ik door gebeld word. Vanaf 12 januari ben ik al 12 keer lastig gevallen.

Ik sta vermeld in het bel-me-niet-register, heb diverse malen aangegeven niet meer gebeld te willen worden. Als mijn telefoon aangeeft dat het mogelijk fraude is neem ik al niet meer op.

Ik heb geprobeerd de lijst in te vullen op de website voor ongewenste telefoontjes maar daar staat bij dat ik opgenomen moet hebben en dat doe ik inmiddels niet meer. 

Kunnen jullie hierin iets betekenen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 January 2021, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jessie van D. ,

Gewoon de lijst met geblokkeerde nummers blijven aanvullen. Veel meer is er niet aan te doen. Gelukkig kun je aardig wat telefoonnummers kwijt in die lijst. 

Â