Vraag

Onterecht Extra verbruikskosten Google Play Store

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo, 

Ik zie in mijkpn onterecht dat er extra kosten zijn door een download in de playstore.

  1. Ik heb niets gedownload dat geld kost
  2. Ik heb niet eens aan staan dat er betalingen gedaan mogen worden via de kpn factuur voor het aankopen van iets.
  3. Ik kan totaal niet zien waarvoor dit zou zijn en op welke datum (behalve dat het na de laatste factuurdatum is).
  4. Op de laatste factuur staat eveneens een aankoop van 9.99 via applestore? Ik gebruik niet eens apple producten. En dus al helemaal niet aangeschaft.

Zou graag zien dat dit opgelost wordt.

Groetjes Koen Jennen

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @KoenJennen. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Ik begrijp dat er kosten zijn gemaakt in de Play Store die je niet kunt plaatsen. Ben je inmiddels al wijzer geworden? Zo niet, dan ontvang ik graag je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kijk ik met je mee. Ik kan helaas niet zien wie er kosten heeft gemaakt, maar wellicht dat ik je toch nog wat extra informatie kan geven.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Vul in dat geval nog je forumprofiel in met de gevraagde gegevens. 

Reageer