Beantwoord

Onterechte bouncemeldingen

  • 4 December 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Sinds gistermiddag krijgt onze organisatie veel emails terug met foutmelding. Het gebeurt uitsluitend met mails die zijn gericht aan KPN  (bijvoorbeeld @hetnet.nl). 
Het zijn adressen waar eerder nooit problemen mee waren. 

De melding is elke keer:
Mail rejected. (in reply to end of DATA command)

 

Dit is vervelend omdat het om zakelijke e-mails gaat. 
 

Met wie kunnen wij contact opnemen om te voorkomen dat dit probleem zich in de toekomst weer voordoet. 

Met vriendelijke groet, 

Melissa P.

 

icon

Beste antwoord door RBxx 4 December 2019, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Melissa P 

Ik heb even me Forumcollega’s aangeschreven, we gaan hier naar kijken. Maar omdat het om een zakelijk account gaat kan het best zijn dat we je niet verder kunnen helpen. Want anders ben ik bang dat je dan bij het Zakelijke Forum moet proberen.

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt met toch dat je bij abuse moet wezen? abuse@kpnmail.nl ofzo?

Reputatie 7
Badge +21

Het e-mailadres van het KPN Abuse Team is: abuse@kpn.com

Hoi @Melissa P . Welkom op het forum.

Dat is merkwaardig en bovendien heel irritant. Heb je voorbeelden van die gebouncde mailtjes naar het abuse adres gestuurd? Wellicht kunnen zij je meer vertellen over de reden.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reputatie 4
Badge +3

https://forum.kpn.com/e-mail-10/mail-rejected-in-reply-to-end-of-data-command-473434

Iemand met zelfde probleem heeft 6 maanden terug opgelost gekregen via dat abuse mail adres.