Beantwoord

Openstaande rekening zoon

  • 19 June 2019
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Dag,
Vanochtend contact gehad met KPN m.b.t. openstaande rekeningen van mijn inmiddels meerderjarige zoon. Aangezien e.e.a. wellicht juridische consequenties heeft wil ik graag dit gesprek bevestigen. Aan wie kan ik deze mail sturen en tot wie? Zie graag uw reactie tegemoet.


m.vr.gr.
Trifoglio4

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 June 2019, 14:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Trifoglio4,

KPN is niet bereikbaar per mail.

Je kunt ervoor kiezen om een brief te schrijven. Ik vind dit adres op de website onder het kopje contact::

Koninklijke KPN N.V.
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Trifoglio4 Goed dat je je hier meldt. Zoals Noordzee terecht aangeeft hebben geen standaardmailadres, voor dit soort zaken. Ik vind het ook ingewikkeld om je verder advies in te geven, omdat ik de situatie niet kan beoordelen aan de hand van je eerste opmerking. Als je echter afspraken met ons maakt, dan zijn deze altijd terug te vinden in onze systemen. Van belang is uiteraard wel op wiens naam het contract staat. Ik wil met alle plezier iets voor je nakijken, als je dat wilt. Dan heb ik wel iets meer toelichting en de gegevens van het abonnement nodig (naam, adresgegevens en mobiel nummer). Je mag dat ook via een privébericht doen.
Dag Bart,
Dank voor je antwoord. Inmiddels al een brief uit naar KPN met alle gegevens en bevestiging van het gesprek.
Reputatie 7
Badge +20
Prima! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten.
Dat is het bezoekadres. Dit is het postadres.

Koninklijke KPN N.V.
Postbus 25110
3001 HC Rotterdam

https://overons.kpn/nl/contact

Reageer