Beantwoord

Oude facturen opvragen Hi & KPN

  • 16 January 2021
  • 6 reacties
  • 1476 keer bekeken

Hi Team,

Hoe is het? Zelf ben ik een groot aantal jaren klant geweest bij Hi & KPN. In verband met de belasting wordt mij gevraagd om een groot aantal facturen aan te leveren. Helaas zijn deze niet meer beschikbaar op mijn account. Het gaat hierbij om alle facturen van 2014 tot nu. Wie zou me daar mee kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2021, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HiPieter ,

Dat is mogelijk op te vragen bij KPN. alleen heeft KPN een bewaarplicht van 5 jaar, dus oudere contracten en facturen kunnen mogelijk niet meer aanwezig zijn. 

 

Je kunt alleen schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
  • Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie.

 

  • Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement
Reputatie 7
Badge +30

Ha @HiPieter, welkom! Het klopt wat Noordzee zegt: ik denk dat ik niet alle facturen tevoorschijn kan toveren. Maar om eerlijk te zijn weet ik ook niet of de mensen achter dat adres dat kunnen. Heb je een brief opgemaakt? Anders mag je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer. Ik ga m'n best voor je doen! 

Hi Marcia en Noordzee, 

Heel erg bedankt voor de snelle reacties. Door de huidige pandemie ben ik niet enthousiast om naar buiten te gaan, daarnaast woon ik op dit moment in Ierland en is alles op een harde lockdown en staat bijna alles stil inclusief de post. @Marcia_ Ik heb dus een poging gedaan om al het verzochte in te vullen op mijn profiel. Hopelijk is dit voldoende, anders hoor ik graag welke details je nog meer nodig hebt :) 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, ik mail ze. Ik zie wel een ander e-mailadres in ons systeem staan als waar jij nu mee inlogt. Het gaat om l**@*******nce.nl. Herken je dat e-mailadres? Dat is de enige waar ik de facturen naartoe kan mailen. Als dat niet het juiste e-mailadres is, dan kan je deze zelf aanpassen in MijnKPN. Laat het even weten :-).

Hi @Marcia_ Dankjewel voor de snelle respons! Dat email adres ken ik “helaas” want dat is mijn oude email adres waar ik inmiddels geen toegang meer toe heb. Mijn email adres heb ik als het goed is geupdate naar mijn nieuwe email adres waar ik ook mee inlog tot het forum. Ik zou niet weten waar ik het anders moet aanpassen aangezien ik alleen maar mijn nieuwe email adres in het systeem zie. 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, op die manier. Ik heb je per mail over 4 jaren kopieën gestuurd. De facturen van 2020 kan je uit MijnKPN vissen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?