Vraag

oude mob. nr.

  • 4 August 2020
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoi, ik zou op 4 augustus mijn oude mob. Nr. Terug krijgen? Maar volgens mij is dat niet gelukt. Groet Julitta.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Julitta, Welkom terug! Bedankt voor je topic. Ik kon meteen met je meekijken omdat je je gegevens al hebt ingevuld:birthday:
Het contract van het te behouden nummer liep/loopt vandaag inderdaad af.  Ik zie één nummerbehoud verzoek van januari 2020. Deze is destijds geannuleerd met de volgende reden: “Nummerbehoud aanvraag is niet mogelijk vanwege lopende contract”. 
Je kunt maximaal 3 maanden van te voren een nummerbehoud verzoek inplannen. In de afgelopen 3 maanden  zie ik geen nummerbehoud verzoek terug in het systeem. Als het goed is is het nummer dus nog actief bij de andere provider? 
Ik plan graag een nieuw verzoek voor je in. Kun je mij voorzien van het klantnummer van de andere provider? :blush:

 

 

Hoi, helaas weet ik mij. Klant, nr. Niet meer! Maar dat is mijn oude nr *************! Ik vind ‘t wel heel raar dat ik nu weer 3 maanden moet wachten! Dat was niet de afspraak, groetjes. 

*admin: 06-nummer verwijderd

Reputatie 7
Badge +17

@Julitta Dat is jammer. De collega die je destijds geïnformeerd heeft heeft een notitie in het systeem achtergelaten van de afspraak die gemaakt is. Je zou in juli contact met ons opnemen om nummerbehoud te regelen. Dit is niet gebeurd. 
Afijn, ik maak het alsnog graag voor je in orde., maar zonder het klantnummer kan ik helaas niets betekenen. Kun je wellicht contact opnemen met de vorige provider (Vodafone) voor het klantnummer?
Zodra ik de nummerportering heb ingevoerd in het systeem duurt het uiterlijk 1 maand. Je hebt namelijk 1 maand opzegtermijn bij de andere provider. 

 

Hoi Lisa, na veel moeite! Mijn kl.Nr.**************

*admin: klantnummer vodafone verwijderd

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de moeite! Ik heb het voor je ingediend :blush: Zodra Vodafone reageert, krijg jij hier bericht over. Meestal reageren ze binnen 3 werkdagen.

Super fijn.

Reageer