Beantwoord

Overgang Telfort naar KPN

  • 27 January 2020
  • 10 reacties
  • 424 keer bekeken

Per 25 Jan zijn mijn 2 Telfort abonnementen overgegaan naar KPN. Maar mijn gespaarde MB’s en belminuten ben ik kwijt. Dat kan toch niet zomaar?

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Grey nomads , waar baseer je dat op?

 

Hallo JanD, op de mondelinge info die ik gisteren kreeg van een KPN medewerker (0800-0402 afd mobiele telefonie).

Hallo @Grey nomads , als je in MijnKPN kijkt zie je dat alles gewoon goed is overgenomen.

Het enigste dat (nog) niet goed vermeld staat is het aantal dagen resterend, daar wordt door KPN nog aan gewerkt.

 

Hallo JanD, alles is inderdaad goed overgenomen in mijn KPN maar ik ben nog steeds benieuwd of mijn gespaarde MB’s en belminuten meegaan naar de volgende maand.

ik heb trouwens al een incasso van KPN ontvangen voor 1 febr terwijl de vervaldatum van mijn contract 18 feb is. Raar toch?

Hallo @Grey nomads , als oud-Telfort-klant blijft alles voor jou hetzelfde zolang je niet je abo aanpast, want dan gaan de KPN-voorwaarden gelden en raak je je eventuele voordelen van Telfort kwijt.

Ik kreeg vanochtend van mijn bank ook een goedkeuringsverzoek omdat KPN morgen een factuur wil incasseren. Ik keek ook even vreemd op, maar ik laat me als gepensioneerd administrateur niet gek maken en ben het uit gaan zoeken.

In mijn geval was het een mobiele factuur van Telfort gedateerd 15-01-2020 die door Telfort omstreeks 22-01-2020 geïncasseerd zou worden. Die incasso heeft niet plaatsgevonden.

Nu gaat KPN die ‘oude’ Telfort-factuur op 29-01-2020 incasseren en weten we meteen ons nieuwe KPN klantnummer.

Concreet, het is de laatste Telfort mobiel factuur die nu door KPN geïncasseerd gaat worden.

Ik vind het prima, maar wel verwarrend.

 

Dag JanD, ook bij mij betrof het een incasso van 20 Jan die niet geint is. Dus dat probleem is opgelost. Dank voor je uitleg.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Grey nomads, welkom op het KPN forum!

Ik zie dat @JanD volgens mij al je vragen al helemaal beantwoord heeft :slight_smile: Wat hij aangeeft klopt, er wordt nog gewerkt aan de weergave in MijnKPN, het kan zijn dat het op dit moment nog niet helemaal klopt. Fijn dat de verwarring rondom de incasso ook opgelost is nu. Als ik iets heb gemist of als je andere vragen hebt, laat het gerust weten.

Reputatie 1

Ik zag in de kpn app dat mijn abo kan worden verlengd. Als ik niets doe, word mijn huidige abonnement dan ook automatisch verlengd net als bij telfort? En met mijn combivoordelen?

Ik zag in de kpn app dat mijn abo kan worden verlengd. Als ik niets doe, word mijn huidige abonnement dan ook automatisch verlengd net als bij telfort? En met mijn combivoordelen?

Hallo @fred swenne , als je verlengt ga je onder het KPN-regime vallen met hun voorwaarden en dat kan duurder uitvallen of je gaat diensten en voordelen missen die je bij Telfort wel hebt.

Als je niets doet blijft je abo gewoon doorlopen onder de voorwaarden van Telfort, alleen dan met 1 maand opzegtermijn.

Dus als het voor jou op wat voor manier dan ook nadeliger wordt om te verlengen gewoon niets doen.

 

Reputatie 1

Dank je wel JanD. Laat ik alles zoals het nu is want ben hiermee tevreden en hoef niets extra's.👍