Beantwoord

Overstap Trined

  • 5 January 2021
  • 2 reacties
  • 528 keer bekeken

Een hele tijd geleden, toen er nog lang en breed geen glasvezel lag bij ons, heb ik aangegeven over te willen stappen op glasvezel, daarbij ook al een provider uitgekozen, Trined.

Nu heb ik in de gaten dat er nogal wat haken en ogen aan zitten en dat het ook niet zo geweldig is als dat er beweerd wordt. Nou wil ik dus helemaal niet overstappen, maar gewoon bij KPN blijven. Hoe pak ik dat aan? Ze geven aan dat ik een tijd gelden een contract van een jaar ben aangegaan, dus dat zal wel weer een ellende worden om er van af te komen. Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 January 2021, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Boywonder, welkom! Als jij destijds je hebt ingeschreven bij Trined, dan kan het inderdaad zijn dat je aan een contract vast zit. Als je hier weer onderuit wilt zul je daarvoor toch echt met hen contact op moeten nemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Was dus bij mij ook zo. Hier ligt helemaal nog geen glasvezel, ze moeten nog beginnen. Maar ik kreeg wel al vast mailtjes van solcon met dit er in: 

Maar ff snellerig geannuleerd...Â