Vraag

pakket ontvangen

  • 5 December 2019
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Wat is het toch moeilijk om contact te maken met KPN.  Ik heb een aantal weken geleden een pakket naar KPN teruggestuurd. Ik zou een bericht krijgen wanneer KPN mijn pakket ontvangen had. Tot nu toe nog steeds niks gehoord. Hoe weet ik nu of mijn pakket aangekomen is. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Katoo! Vervelend om te horen dat je geen goed contact met ons krijgt. Uit je bericht kan ik opmaken dat je wacht op een bevestiging van ontvangst. 
Gek dat he deze na enige tijd nog niet hebt ontvangen. Heb je ondertussen nog steeds geen bevestiging ontvangen? 
Wat heb je precies terug gestuurd naar ons en wanneer heb je dit gedaan?
Zou je je gegevens willen invullen op je profiel? Dan kan ik even met je meekijken. Als je een barcode van de verzending hebt mag je die ook ergens invullen. 

Ik hoor het graag van je!

Hoi Lisa,

 

Ik heb inderdaad een barcode, namelijk *******

 

Groetjes Katoo

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@Katoo Bedankt voor je reactie. Zou je nog je gegevens willen invullen in je profiel? Dan kan ik de afdeling logistiek navragen of ze het hebben ontvangen. 


 

Hoi Lisa, mijn gegevens zijn ingevuld in het profiel dus ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Ik kan alleen maar iets wijzigen en niets toevoegen.

 

Groetjes, Katoo

Reputatie 7
Badge +17

@Katoo Ik zie je gegevens niet terug op je profiel. Om mee te kijken het ik postcode en huisnummer nodig of je klantnummer natuurlijk. 

Opgelost! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

@Katoo  Fijn!! Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan ben je van harte welkom op ons Forum. 

Reageer