Gisteren heb ik een abonnement afgesloten met telefoon en heb de ontvangstbevestiging binnen, maar nu inmiddels is mijn kpn omgeving nog niet online en zou maximaal een uur duren.
Wat kan ik doen
icon
Beste antwoord door Alex van KPN12 October 2019, 15:50
ik heb het zelfde probleem. hoe kan ik dit oplossen?
Hi Julia,
Wat is precies het probleem? Dat je de bestelling niet kunt volgen? Of dat je je nummer nog niet kunt koppelen aan Mijn KPN. Dat laatste klopt als je nummer nog niet actief is bij ons.
ik heb gisteren de iPhone 11 pro besteld nu wil ik mijn bestelling volgen, maar dan geeft die aan dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online is en dit maximaal een uur kan duren. Maar dit is inmiddels uren geleden (gister middag). Kunt u zien wanneer die binnenkomt?
Dankjewel, ik zie op dat nummer (eindigend op 627) echter geen verlenging bij ons. Hoe heb je dit besteld? En heb je ook je contract via e-mail gekregen en de factuur voor je toestel?
beste ik heb inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst met dezelfde telefoon maar dan met 256gb, ik hoop dat deze wel te vinden is. maar volgens mij is hierbij niet het probleem opgelost met de persoonlijke omgeving die online staat. ik heb nu een nieuw bestelnummer en heb ook hiervan een mail gekregen met bevestiging waarbij een bestelnummer zat die het dus niet doet. ik hoop dat het nu wel goed in het systeem staat.
groetjes, julia
Mag ik vragen hoeveel pogingen je hebt gedaan om deze bestelling te plaatsen? EN heb je dit simpelweg via de website geplaatst? Of daadwerkelijk als een verlenging? Het wordt voor mij ook lastig om hier iets zinnigs over te zeggen aangezien het abonnement niet op jouw naam staat maar op die van je vader. Is je vader in de gelegenheid om even met ons te bellen? Het nummer is 0800 0402.
ik 2 keer een bestelling geplaatst waarbij ik alle gegevens heb ingevuld. ik heb het abonnement verlengd via de website , ik heb ook 2 keer een bevestigingsmail ontvangen met bestellingsnummer (die het dus niet doet door persoonlijke omgeving). ik en mijn vader hebben beide gebeld en ze geven aan dat mijn bestelling niet te zien is en dat de iPhone per 18 oktober beschikbaar is terwijl op de site aangeven staat de volgende dag in huis te zijn
Update voor de meelezers: Zojuist gebeld met in dit geval de vader van Julia. Ze gaan een bezoek aan de KPN winkel brengen op het moment dat het toestel beschikbaar is daar.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.