Beantwoord

Persoonlijke omgeving niet online na besteld te hebben

  • 19 June 2019
  • 14 reacties
  • 966 keer bekeken

Gisteren heb ik een abonnement afgesloten met telefoon en heb de ontvangstbevestiging binnen, maar nu inmiddels is mijn kpn omgeving nog niet online en zou maximaal een uur duren.

Wat kan ik doen
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 October 2019, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Stephg, welkom hier.

In de Mijn KPN omgeving kun je pas je nummer koppelen als deze al actief is. De status van je bestelling zou je al wel moeten zien.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Stephg, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Badge
ik heb het zelfde probleem. hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +24
ik heb het zelfde probleem. hoe kan ik dit oplossen?

Hi Julia,

Wat is precies het probleem? Dat je de bestelling niet kunt volgen? Of dat je je nummer nog niet kunt koppelen aan Mijn KPN. Dat laatste klopt als je nummer nog niet actief is bij ons.

Ik hoor graag van je.
Badge
ik heb gisteren de iPhone 11 pro besteld nu wil ik mijn bestelling volgen, maar dan geeft die aan dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online is en dit maximaal een uur kan duren. Maar dit is inmiddels uren geleden (gister middag). Kunt u zien wanneer die binnenkomt?

groetjes julia
Badge
ik heb het vorige abbonoment verlengd en dus mijn nummer behouden
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan zeker kijken wat ik kan zien. Zou je ook je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel?
Badge
dankjewel, heb ik gedaan
Badge
het abonnement is trouwens niet op mijn naam maar op die van mijn vader mark
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik zie op dat nummer (eindigend op 627) echter geen verlenging bij ons. Hoe heb je dit besteld? En heb je ook je contract via e-mail gekregen en de factuur voor je toestel?
Badge
beste ik heb inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst met dezelfde telefoon maar dan met 256gb, ik hoop dat deze wel te vinden is. maar volgens mij is hierbij niet het probleem opgelost met de persoonlijke omgeving die online staat. ik heb nu een nieuw bestelnummer en heb ook hiervan een mail gekregen met bevestiging waarbij een bestelnummer zat die het dus niet doet. ik hoop dat het nu wel goed in het systeem staat.
groetjes, julia
Reputatie 7
Badge +24
Mag ik vragen hoeveel pogingen je hebt gedaan om deze bestelling te plaatsen? EN heb je dit simpelweg via de website geplaatst? Of daadwerkelijk als een verlenging? Het wordt voor mij ook lastig om hier iets zinnigs over te zeggen aangezien het abonnement niet op jouw naam staat maar op die van je vader. Is je vader in de gelegenheid om even met ons te bellen? Het nummer is 0800 0402.
Badge
ik 2 keer een bestelling geplaatst waarbij ik alle gegevens heb ingevuld. ik heb het abonnement verlengd via de website , ik heb ook 2 keer een bevestigingsmail ontvangen met bestellingsnummer (die het dus niet doet door persoonlijke omgeving). ik en mijn vader hebben beide gebeld en ze geven aan dat mijn bestelling niet te zien is en dat de iPhone per 18 oktober beschikbaar is terwijl op de site aangeven staat de volgende dag in huis te zijn
Reputatie 7
Badge +24
Update voor de meelezers: Zojuist gebeld met in dit geval de vader van Julia. Ze gaan een bezoek aan de KPN winkel brengen op het moment dat het toestel beschikbaar is daar.