Beantwoord

POP3/imap-toegang

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 2350 keer bekeken

Ik probeer email op mijn telefoon te installeren, Ik heb de procedure gevolgd zoals die op de site staat, maar krijg de volgende foutmelding:

Kan account niet verifieer:

 

De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw e-mailaccountinstellingen op internet en probeer opnieuw.

 

Ik weet niet wat ik fout doe, wie kan mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 15 December 2019, 16:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@IngridG Welkom op ons forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Als ik het goed begrijp wil je de e-mail van KPN instellen op je mobiele telefoon. Dit lukt helaas niet.
Kan je met het ingevoerde mailadres en wachtwoord wel inloggen op de webmail? In dat geval zijn gebruikersnaam en wachtwoord correct. 

Ik heb aan aantal vragen voor je

  1. Welk toestel gebruik je? 
  2. Welke poort gebruik je voor inkomende mail en uitgaande mail? 
  3. Is dit de eerste keer dat je e-mail instelt op je telefoon?

Tip: Hier vind je een stappenplan per type toestel over hoe je de e-mail kan instellen. 
Hopelijk lukt het! zo niet, dan help ik je graag verder. 

Reputatie 7
Badge +17

@IngridG Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hoi Lisa,

 

sorry voor de late reactie, maar het probleem is nog niet opgelost. Ik heb de procedure gevolg dit bij mijn toestel hoort. Ik krijg dan de volgende melding: De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account. controleer uw e-mailaccoutinstellingen op internet en probeer het opnieuw. Ik heb geen idee waar het fout gaat.

 

1.Ik heb een samsung A50

2.De poort die ik voor inkomende mail gebruik is 993.

3.Op dit toestel is het de eerste keer dat ik hem in probeer te stellen, op mail oude toestel had ik wel mail

 

Groetjes Ingrid.

Reputatie 7
Badge +17

@IngridG Welkom terug! Bedankt voor je reactie. Wij hebben voor de meeste toestellen een stappenplan ontwikkeld over hoe je de e-mail kunt instellen. Misschien heb je hier iets aan? 
Ik hoor het graag van je.

Reageer