Vraag

prepaid opwaarderen

  • 20 September 2020
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Met kpn prepaid app 6 september 15 euro opgewardeerd. Wel afgeschreven maar nu 20 sept. nog geen bijschrijving beltegoed

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Hoi @S700ahlc . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het tegoed nog niet te gebruiken is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Mijn profiel heb ik aangepast.

Ik zie in september een geslaagde opwaardering van 10 euro terug. Die vond plaats op : 25-09-2020 14:42:11

Op 6 september is niks geregistreerd.  Heb jij een bankafschrift waarop dit wél zichtbaar is?

admin: screenshot verstopt ivm privacy

inmiddels 10 euro opgewardeerd met de nieuwe kpn app. wat wel gelukt is. Als de oude app niet meer functioneert moet hij geblokkeerd worden.

Zal ik proberen om die 15 euro bij te schrijven op je tegoed?

Als je het wilt proberen prima. Bedankt 

Ik heb de order ingevoerd. Kun je morgen kijken of het beltegoed is bijgeschreven?

Ik heb je laatste vraag even verwijderd en je gebruikersnaam aangepast. :-)

Ik kom nog terug op die vraag over die oude opwaardeer app.

Fijn weekend!

Ook fijn weekend.