Vraag

Probleem met binnenkomende mail

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Ik gebruik op dit moment de webmail van Capitar IT Group met mijn domein naam *****. Nu komt er sinds 8 januari j.l. geen enkele mail meer binnen van Capitar IT Group terwijl ik wel kan versturen. Dit heeft altijd probleemloos gewerkt en Capitar IT Group zegt dat ze niets hebben verandert. Nu kan ik in de webmail van Capitar IT Group wel de mail “forwarden” naar mijn kpn mail want ik heb een KPN abonnement maar het blijft dan toch vreemd dat de mail niet in de Inbox van Capitar IT Group komt. Nu kan ik wel gebruik maken van de kpnmail maar dit kan niet met mijn domeinnaam en dit zou dan ook beteken dat ik aan alle betrokken relaties mijn nieuw mailadres moet doorgeven. Kan het zijn dat er aan de KPN kant iets verandert is? Als ik met mijn domeinnaam gebruik zou kunnen maken van de KPN Web Mail dan stap ik direct over. In afwachting van uw antwoord.

m.vr.grt

J.G.M. Vogelzang.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @johnvogelzang ,

Welkom op het forum. Vreemd probleem wat ik graag even voor je nakijk. Begrijp ik het goed dat mails vanaf je domeinnaam niet meer binnen komen op je kpn mail? Of komen mails niet meer binnen op je e-mailadres behorende bij je eigen domeinnaam? Als dat laatste het geval is, kan ik je helaas niet helpen, omdat de domeinnaam niet door KPN beheerd wordt, en wij dus ook niet kunnen kijken op de inkomende mailserver.

Als het wel gaat om inkomende mail op je KPN-mailadres, dan zou ik graag de volgende informatie van je in een privébericht willen ontvangen:

Je e-mailadres

E-mailadres waar vanaf een mail verstuurd is

Dag waarop dit geprobeerd is

Met die informatie kan ik dan even in de logs op de mailserver kijken om te zien wat er gebeurd is.

Helaas kun je met je domeinnaam geen gebruik maken van de KPN webmail, tenzij je alle mail van je domeinnaam door zou sturen naar je KPN mailadres, maar ik kan me voorstellen dat dat geen ideale situatie is.