Vraag

Problemen verhuizing

  • 11 August 2020
  • 0 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben reeds 21 jaar klant bij jullie, tot nu toe altijd best tevreden geweest, maar de laatste tijd wordt de service er niet beter op.

Wij zijn onlangs verhuisd en na 4x bellen met een totaal duur van 117 minuten is het nog steeds niet helemaal goed.

De verhuizing was op 13 juli (!); internet werkte toen wel direct maar aanvankelijk kon ik geen extra opties toevoegen. Ik heb daarover 3x gebeld en de eerste 2 keren eigenlijk niet verder gekomen dan wacht het maar even af...

Uiteindelijk kreeg ik tijdens mijn gesprek van 5 augustus een vriendelijke dame aan de lijn die wél wist hoe het zat en toen bleek er blijkbaar onze verhuizing dubbel in te staan. 
Ze heeft die verhuizing verwijderd en meteen netjes mijn extra pakket wat ik wilde en de TV-ontvanger die teveel was verwijderd. Dus weer een stapje de goede richting in.

Alleen werkte nu nog steeds mijn vaste telefoon niet, dus afgelopen zaterdag maar weer eens een dik uur aan de telefoon gehangen, uiteindelijk hebben ze telefonie van mijn abonnement verwijderd en dat moet opnieuw worden geïnstalleerd en dan hopen ze dat het werkt. Ik zal wel eens kijken, misschien laat ik de vaste telefoon maar gewoon vervallen.

Tenslotte heb ik nog gevraagd waarom na een verhuizing ik een nieuwe einddatum contract krijg van 7 augustus 2021; dat was een fout en werd ik nog over teruggebeld, wat tot nu toe ook nog niet gebeurd is.

Verder werkt HD inmiddels niet meer terwijl de instelling op de ontvanger gewoon op hoogste kwaliteit staat, en ik heb ook alles al gereset. Nog maar niet gebeld want daar ben ik een beetje klaar mee.

Nou is dat volgens mij precies de bedoeling van KPN want het keuzemenu probeert je ook af te schepen met kijk maar even op de website.

De belangrijkste vraag die ik voor nu heb is: kan mijn einddatum contract worden teruggezet op wat het was zodat ik per maand kan opzeggen en niet pas over een jaar?

Ik moet zeggen dat de ik altijd heel tevreden ben geweest over de service van KPN en dat was eigenlijk een reden om voor KPN te kiezen niet voor de concurrent, dat voordeel begint aardig te vervagen en zeker aangezien Ziggo in het buitengebied veel beter is dan KPN kan ik niet beloven dat ik de 22 jaar bij KPN ga halen…

 

Met vriendelijke groet,

Hendrik-Jan


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer