Beantwoord

Producten na contractovername niet zichtbaar in mijnKPN

  • 19 August 2019
  • 9 reacties
  • 386 keer bekeken

Beste KPN,

Wegens een relatiebreuk heb ik een contractovername aangevraagd. Nu heb ik vorige week bericht gekregen dat deze is doorgevoerd, echter kan ik de producten niet toevoegen in MijnKPN. Is de contractovername wel goed uitgevoerd?

Ik hoor van jullie.
icon

Beste antwoord door Raymond. 20 August 2019, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @NvdK

Hoe heb je ingelogd met MijnKPN? Je zal eventueel een andere KPN ID hebben, of heb je dit nog met jou oude KPN ID gedaan?
Beste Dennis,

Ik had mijn mobiele abonnement al bij KPN lopen, dus ik heb bij de contractovername (van internet en tv) bij de "nieuwe contractant" aangegeven hetzelfde e-mail adres te gebruiken als van mijn mobiele abonnement.

Ik heb niets over een ander KPN ID gelezen.

Met vriendelijke groet,

Niels
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis,

Ik had mijn mobiele abonnement al bij KPN lopen, dus ik heb bij de contractovername (van internet en tv) bij de "nieuwe contractant" aangegeven hetzelfde e-mail adres te gebruiken als van mijn mobiele abonnement.

Ik heb niets over een ander KPN ID gelezen.

Met vriendelijke groet,

Niels

Oké, dan zou hier een KPN medewerker na moeten kijken.
Zou je in de tussentijd je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.
Dan kan een KPN medewerker dit voor jou nakijken.
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @NvdK, welkom op het forum! 🙂

Bij een contractovername krijg je geen nieuw KPN ID, maar wel een nieuw klantnummer!
Het product zal dus opnieuw moeten worden gekoppeld in MijnKPN.
Je ex-partner kan dus met haar eigen e-mailadres een KPN ID aanmaken en hier het product koppelen.
Het aanmaken van een nieuw MijnKPN account kan hier.

Hierdoor is het ook niet nodig om jouw mailadres hiervoor te gebruiken. 😉
Beste Raymond,

kan ik ergens achterhalen want mijn 2e (nieuwe) klantnummer dan is?
Mijn ex partner stapt overigens over dus die hoeft niets aan te maken.

Met vriendelijke groet,

Niels
Reputatie 6
Badge +9
Ah dan had ik je verkeerd begrepen!
Het klantnummer vind je op de factuur of afschrijving. 🙂
Beste Raymond,

Dan zal ik even op m'n factuur moeten wachten.

Maar wat ik dan niet begrijp: als ik op mijnKPN het product wil koppelen met het rekeningnummer waarvan het moet worden afgeschreven krijg ik de melding dat er geen producten zijn die gekoppeld kunnen worden.
Daarom krijg ik het idee dat de contractovername niet goed gegaan is?

Met vriendelijke groet,

Niels
Reputatie 6
Badge +9
Het koppelen met het rekeningnummer werkt enkel zodra je thuis bent. Als je niet thuis bent moet er met iets meer gegevens gekoppeld worden. Dit kan zo.

We kunnen zeker even controleren of het goed gegaan is.
Jouw gebruikersnaam, zijn dat de initialen van de naam waarop het contract moet komen?
Hierop zie ik namelijk een thuis abonnement en een mobiel abonnement.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Niels, welkom op het forum! Ben je geholpen met de info die Raymond geeft en is het gelukt om de boel te koppelen?