Vraag

samsung galaxy buds

  • 7 December 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb nu ongeveer 2 maandjes mijn samsung galaxy buds. Nu stopt sinds kort het rechter oortje er mee, er komt geen geluid meer uit maar de touchpad reageert nog wel. Alleen als ik het geluid op het aller hardst zet hoor ik bij het rechter oortje iets, dat klopt dus niet. Ik lees hierover op internet dat meerderen er last van hebben. Gebeurt dit nou bij elk paar of ben ik nou een pechvogel? Meerderen uit mijn omgeving hebben het ook namelijk. Graag antwoord voor oplossing


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

En ik vind het best zonde want zoals ik het lees gebeurt het vaker bij meerderen en dat vind ik best apart voor deze oortjes met dit prijskaartje er

Reputatie 7
Badge +20

Hi Marnik, welkom op het forum!

Als je de Galaxy buds nog maar 2 maanden hebt, is het inderdaad best zonde dat ze nu al bijna niks meer doen:worried: Heb je de Galaxy buds bij ons gekocht? Of via een Samsung promotie ontvangen? Over de technische werking van de Galaxy buds, weten wij een stuk minder dan Samsung zelf, aangezien het hun product is. Je zou dus bij Samsung aan kunnen kloppen, wellicht hebben ze daar direct een oplossing:relaxed:

Mocht dat geen resultaat opleveren, dan kun je naar een KPN winkel toe gaan (met de aankoopbon) als je de Galaxy buds via KPN aan hebt geschaft. In de winkel kunnen ze dan kijken wat de vervolgstappen zijn!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marnik hein, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!