Beantwoord

Schade door KPN

  • 27 January 2020
  • 12 reacties
  • 385 keer bekeken

Moet hard waar gemaakt worden zorg dat kpn de schade gaat vergoeden! Ze hebben me zo veel schade aangebracht,  oplichters moet ontmaskerd worden!! 😡😡😡 Plus op zakelijke gebied, schade aangebracht. KPN gewoon maffia praktijken achter schot! Maar word wereld 🌎 weid. Burgers ze spelen met valse contacten pas op. 
A.U.B 

 

Noureddine M

 

Admin: titel van je bericht aangepast

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 January 2020, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Administratie is binnen KPN een grote niet klopende boel. Van ware hoge rang, spelen met burgers. Pas op  de contracten kloppen wettelijk totaal niet!!!! Maar ben bezig met een website waar, iedereen ze klacht op kan gooien, en die nooit weggehaald kan worden!!! Speciaal voor KPN  

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Nordinn, welkom! Op zich is dit ook een site waar mensen klachten op kunnen gooien, die niet weggehaald wordt. Speciaal voor KPN. Ik help je dus ook graag verder met je klachten. Kan ik iets voor je betekenen? Als je privé informatie wilt delen, kan dit in een privébericht naar mij of in je forumprofiel

 

Totaal geen woorden burgers kpn smeert valse contacten pas op!!

Reputatie 7

Wat voor een vals contract is jou dan aangesmeerd door KPN?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Nordinn, ik zie dat je nog geen gehoor hebt gegeven aan mijn verzoek om te verduidelijken wat er aan de hand is en je gegevens achter te laten. Hierdoor heb je mij geen kans gegeven om met je mee te zoeken naar een oplossing. Jammer! Mocht je er met het ECC niet uitkomen, laat het maar weten. We helpen je graag. 

Reputatie 1

Nordinn brult als een leeuw zonder tanden.

Nordinn brult als een leeuw zonder tanden.

Je kent mijn niet ben normaal maar kleineren, ben er niet van gediend bel me even of stuur je nummer! Spreken we even af *

*Admin: berichten aangepast en verwijderd i.v.m. huisregels KPN Forum.

@Nordinn 

Jij vervalt met jou twee berichten in herhaling met jou ongepaste en dreigende gedrag naar mede forumleden. Leden die door velen op dit forum gewaardeerd worden.

Ik neem aan dat jou leeftijd nog net onder de puberale beleving valt.
Maar dat mag echter geen excuus zijn in deze.

Ik zou zeggen pak eens een boek in je handen, en lees.
Misschien komt je dan in jou leven tot een zinsconstructie  die er mag staan en waar op een normale manier op gereageerd kan worden.
Of nog beter, reageer niet, als het zo nietszeggend is.

PS ik ben erg blij dat ik jou niet ken, en ik wil dat graag zo houden.
Ik ben van de mensen waar ik mee omga een andere vorm van communiceren gewend.

Het gaat je goed:sunglasses:

@Nordinn 

wat is nou het probleem

er gaat wel eens wat langs elkaar heen bij kpn

probeer eens rustig te blijven en uitleggen wat hier aan de hand is

dan kan er misschien een oplossing komen

rustig

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen allen! Laten we het gezellig houden en ons aan de regels van dit Forum houden. We zijn hier om elkaar te helpen, dingen te verduidelijken of op te lossen. Ik zou het ook fijn vinden als we het bij het onderwerp van dit topic houden, anders zijn we genoodzaakt om te blijven verwijderen. 

@Nordinn zoals Marcia aangeeft willen we best even meekijken maar zonder gegevens komen we niet verder helaas. Ruzie opzoeken of dreigen is niet de oplossing in ieder geval.

@steef-1958, graag alleen inhoudelijk reageren!

Goedemorgen allen! Laten we het gezellig houden en ons aan de regels van dit Forum houden. We zijn hier om elkaar te helpen, dingen te verduidelijken of op te lossen. Ik zou het ook fijn vinden als we het bij het onderwerp van dit topic houden, anders zijn we genoodzaakt om te blijven verwijderen. 

@Nordinn zoals Marcia aangeeft willen we best even meekijken maar zonder gegevens komen we niet verder helaas. Ruzie opzoeken of dreigen is niet de oplossing in ieder geval.

@steef-1958, graag alleen inhoudelijk reageren!


dat jij nog zo netjes kan blijven @Nordinn maakt kpn zwart zonder aan te geven wat er aan de hand is

@Nordinn leg nou eens stap voor stap uit wat er aan de hand is

en je gegevens invullen zodat Susan het na kan kijken