Beantwoord

Service tool WiFi

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik kan mijn Wi-Fi wachtwoord niet veranderen hij zegt dan dat ik geen Wi-Fi heb maar op mijn telefoon heb ik volle wifi  van mijn internet. Wat kan ik doen??

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 10:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ccj, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het niet lukt via de servicetool, dan is er nog een andere mogelijkheid om in te loggen op je Experia Box om het wachtwoord te wijzigen.  Maar heb je het ook geprobeerd op een laptop of ander apparaat thuis? Dat wil ook nog wel eens werken.

Lukt het dus niet, dan kan je via deze website jouw Experia Box aanklikken en dan gaan naar het kopje 'Inloggen in het Experia Box menu'. Daar krijg je ook de stappen die je zelf kan ondernemen om in te loggen en in je Experia Box dingen te wijzigen.

Wil je laten weten of je hiermee jouw WiFi wachtwoord hebt kunnen aanpassen?

Reputatie 7
Badge +21

@Ccj, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?

Reageer