Beantwoord

Shinephone verbinden met experia v10a

  • 21 November 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb op het forum gezocht naar een oplossing om de app shinephone te verbinden met de experia box V10A maar niet iets duidelijks gevonden kan iemand mij misschien een duidelijke instructie geven ik ben een digibeet wat betreft experia box

De Growatt dongel zoekt alleen verbinding met 2,4ghz en de experiabox pikt hem dan niet op omdat die volgens mij automatisch 5ghz kiest .Kun je kiezen voor 2,4ghz zodat hij daar automatisch verbinding mee maakt en als je de app gebruikt deze ook automatisch deze kiest

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 November 2019, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @MT35 . Welkom op het forum. 

Je kunt de 2,4, en 5Ghz scheiden. Gebruik je alleen de V10A? Via de servicetool kun je beide netwerken een aparte naam geven:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/wijzigen/servicetool-wifi-naam-wachtwoord-wijzigen.htm

Laat je weten of dit effect heeft?

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

Beste Erwin

 

Ik ben er nog niet mee bezig geweest dit zal waarschijnlijk eind van deze maand worden maar hou je wel even op de hoogte 

Afgesproken. Succes!