Vraag

Sim only maandelijks hoger dan aanbod

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

KPN Sim Only

We zijn klant van KPN Thuis en hebben middels 2 GSM abonnementen . De laatste die we hebben afgesloten is een Sim Only 5G + Onbeperkt bellen/sms. We hebben gebruik gemaakt van het aanbod van jullie site (zie URL link) dat de prijs met Huselkorting van € 20,- voor € 17,50 zou zijn, Nu zien we in onze portal dat we voor dit abonnement geen €17,50 maar €22,50 betalen. dat is € 5,00 meer per maand meer dan afgesproken. Ons gezins samenstelling is totaal 4 personen, de laatste 2 hebben nog geen GSM abonnement en zou ze wel over willen zetten naar KPN. Dat is wel zo makkelijk, maar ben dat nu niet geneigd, omdat er een wezenlijk verschil zit tussen aanbod en de daadwerkelijk maandelijkse kosten,. Mijn vraag is hoe dat nu kan?

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @A J B Poelman. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Kan het zijn dat het laatste mobiele abonnement nog aangemeld moet worden voor KPN Hussel om zo de korting te krijgen? Mocht het nummer al aangemeld zijn, vul dan je forumprofiel aan met het 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik kijken of, en zo ja, waar het misgaat. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 

Reageer