Beantwoord

simcode invoeren op smartwatch kids

  • 6 December 2019
  • 4 reacties
  • 5276 keer bekeken

Ik heb een gps tracker horloge voor mijn zoon besteld. Als ik de prepaid simkaart in het horloge doe, vraagt hij om de simcode (0000). Maar er zit op het horloge geen toetsenbord dus geen idee hoe ik die sim moet activeren. Iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door jeedejee 6 December 2019, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Probleem is verholpen. De KPN klantenservice kon me helaas niet verder helpen maar de Phonehouse winkel wel. De oplossing was vrij eenvoudig. Ik heb de simcard in een oude iPhone gedaan en in de instellingen de simpincode uitgeschakeld. Nu wordt daar niet meer naar gevraagd.

Reputatie 7
Badge +17

@jeedejee Welkom op ons Forum! Het is in eerste instantie vaak een kwestie van simkaart activeren in een telefoon en daarna de pincode uitzetten. 

Goed dat je het zelf hebt opgelost en fijn dat je de oplossing hier deelt. 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je van harte welkom op ons Forum! :smile:  

Helaas werkt dit bij mij niet. Als ik de simkaartvergrendeling op mijn telefoon uitzet en vervolgens de simkaart weer in het kinderhorloge doe vraagt ie toch weer om de pincode. Wat doe ik verkeerd?

Reputatie 7
Badge +9

Helaas werkt dit bij mij niet. Als ik de simkaartvergrendeling op mijn telefoon uitzet en vervolgens de simkaart weer in het kinderhorloge doe vraagt ie toch weer om de pincode. Wat doe ik verkeerd?

Even verder zoeken in je instellingen op de telefoon het gaat om de SIM pin die je uit moet zetten, je hebt nu het toestel PIN uit gezet