Beantwoord

simkaart deblokkeren

  • 15 September 2019
  • 6 reacties
  • 1708 keer bekeken

Badge
Beste kpn,
Gisteren nacht heb ik mijn simkaart laten blokkeren omdat ik mijn telefoon kwijt was. Nu heb ik hem weer gevonden maar ik weet niet hoe ik hem moet deblokkeren. Ik heb een link gehad maar hier moet ik inloggen op kpn en dat lukt niet. Kunnen jullie mijn simkaart deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Joran 16 September 2019, 09:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, het betreffende telefoonnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Badge
Ik heb mijn gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Mexip.! Als een blokkade wordt ingesteld voor (mogelijk) diefstal moet die eerst weer via de helpdesk worden verwijderd. Ik kan je hier ook mee helpen. Kun je ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan verwijder ik de blokkade.
Badge
Laatate 3 cijfers zijn ingevuld bij het kopje persoonlijk
Badge
Het is gelukt! Hartelijk dank voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De blokkade is nu verwijderd. Kun je het toestel opnieuw opstarten (of vliegtuigmode aan/uit) als het niet direct werkt?
-edit- we plaatsten het bericht tegelijk. Fijn dat het is opgelost!

Reageer