Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 17 January 2021
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld een week geleden maar nog niet ontvangen. Hoe kan ik mijn adres aan jullie doorgeven?

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 January 2021, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Reza Allamehzadeh! Welkom op ons forum. Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Heb jij jouw simkaart inmiddels al ontvangen? Zo niet, vul dan jouw profiel aan met de volgende gegevens: het mobiele nummer waar het over gaat, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje als jij je gegevens aangevuld hebt? Als je de simkaart al ontvangen hebt, hoor ik het ook graag van jou!

Ik heb het nog niet ontvangen.

Ik heb de profiel net gedaan, Er was geen vraag over rekeningnummer.

I hope to hear from you soon and NOT after ten days!!

Bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Als je sneller en direct contact met ons wenst, kan dat door met ons te bellen of chatten, via onze contactpagina. Via het forum verwerken wij de berichten op volgorde van binnenkomst en het is erg druk. Wil je de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer aanvullen in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’? Alvast bedankt!

Thanks for your quick response.

3 cijfers net gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +16

Do you have a new adress? Because we have another adress registered. You can change your adress in MijnKPN. Our Customer Service can also change the adress for you, but in order to do that, they will have to send you a verification code by text. 
You can reach our Customer Service by calling or chatting with us. By phone: 0800 0402, 7 days a week, between 8 and 22. You can start a chat on our website: click here. Click on “Administratie” and then on “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben”. You can start a chat by clicking on “Naar chat”. 
If you can't receive a text message, then you can change your adress at a KPN store: please bring your ID with you. They can also give you a new simcard rightaway. Please make an appointment with a KPN store: you can do that here.