Vraag

Slecht internet met gamen

  • 24 August 2019
  • 5 reacties
  • 346 keer bekeken

Internet valt weg tijdens het gamen
veel te hoge Ping
hiervoor andere provider nooit last van gehad

vandaag nog monteur langs geweest en zegt dat die verbinding goed binne komt
zijn met een reset weer naar huis gegaan

help

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jeroen0172 Dat is bijzonder. Je hebt dus een monteur op bezoek gehad, die de verbinding gecontroleerd heeft. Was na die reset dan alles in orde? Speelt het probleem alleen met gamen of is in het algemeen niet in orde? En heb je alles bekabeld aangesloten of maak je gebruik van wifi?

Ik kijk graag met je mee, als dat nodig is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste Bart_
ik heb alles in gevuld
ik heb het ook wel is dat de radio er mee stopt en geen internet meer hebben

mvg Jeroen
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jeroen0172 Dank voor het invullen. Ik zie dat het om een 4G Buitengebied-modem gaat? Ik zie inderdaad dat er een monteur is langs geweest: de verbinding is doorgemeten, het signaal kwam goed binnen en alles werkte. Ik zie ook dat je vorige week contact hebt gehad met de klantenservice en hebt aangegeven dat je deze extra dienst niet meer wilde gebruiken? Je hebt nu weer een reguliere verbinding? Hoe heb je alles aangesloten? Bekabeld of via een Draadloze Verbindingsset?
Hallo @Jeroen0172 Dank voor het invullen. Ik zie dat het om een 4G Buitengebied-modem gaat? Ik zie inderdaad dat er een monteur is langs geweest: de verbinding is doorgemeten, het signaal kwam goed binnen en alles werkte. Ik zie ook dat je vorige week contact hebt gehad met de klantenservice en hebt aangegeven dat je deze extra dienst niet meer wilde gebruiken? Je hebt nu weer een reguliere verbinding? Hoe heb je alles aangesloten? Bekabeld of via een Draadloze Verbindingsset?

het is met beide een drama bekabeld of draadloos beide geprobeerd
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Jeroen0172 Hoe heb je het nu aangesloten, dan? En wat heb je nu voor een aansluiting: maak je nu nog gebruik van 4G Buitengebied of juist niet? Als je van een reguliere verbinding gebruik maakt, wil je dan een bekabeld een speedtest doen en de resultaten hier met een screenshot posten?

Reageer