Beantwoord

slechte wifi verbinding

  • 15 January 2021
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

De test voor de WiFi verbinding gedaan zowel voor de begane grond waar de Experiabox 6 staat als de de verdieping. Resultaat van de rest is cijfer 3.

kies je voor oplossingen dan krijgt je melding 404 dus geen mogelijkheid

als je daarna een vraag stelt kom je vervolgens niet verder alleen komen de zelfde soort vragen in beeld. Weer geen oplossing

Tenslotte naar het Forum gegaan in de hoop een oplossing voor dit problemen te vinden.

Kortom TV begane grond verkiest regelmatig signaal. WiFi voor tablet op de verdieping   zeer zeer matig. Teams op PC geeft voortdurend slechte verbinding aan en is daardoor nauwelijks te gebruiken

HELP

 

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 1 February 2021, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Witzegel , lees ik het goed, heb je een Experia Box 6 ??? Deze dan gauw om laten ruilen door een nieuwer type, dan zal de wifi ook beter worden.

Succes.

 

Sorry Experia Box moet 8 zijn

Ook die kun je beter laten omruilen.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Witzegel, welkom en bedankt voor jouw bericht. ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Zo veel als mogelijk ingevuld

Reputatie 6
Badge +10

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Het lijkt me in dit geval inderdaad wijsheid om de Experia Box om te ruilen voor een nieuwe. Dit heb ik dan ook direct in gang gezet. Als het goed is heb je een sms’je ontvangen met meer informatie over de omruil. Voor de omruil mag je de Experia Box en de stroomkabel in een doos verpakken en daar de informatie uit het sms’je op noteren. Zodra de nieuwe Experia Box klaar ligt bij het servicepunt, ontvang je een sms van de pakketbezorger. 

Het is wel van belang om een geldig legitimatiebewijs van de contracthouder mee te nemen bij het omruilen van de Experia Box. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen en of deze het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Ik stuurde een berichtje maar zie nu eerst deze mogelijkheid. Dank voor de mogelijkheid voor het omruilen. Wel vraag ik mij af waarom dat  in Arum is en hier in Harlingen bijvoorbeeld bij Jumbo of Bruna (Beiden zijn open).

Hartelijke groet.

Reputatie 6
Badge +10

Dat is een goede vraag. Bij het omruilen van apparatuur krijg ik een aantal mogelijke servicepunten in de buurt waar ik uit kan kiezen. Helaas kreeg ik die opties niet te zien om het pakket naar te versturen. Daarom heb ik hem naar Arum gestuurd. Ik hoor graag of de omruil gelukt is en of deze het probleem heeft verholpen.

Ik zie wel vaker dat een PostNL servicepunt niet vermeld wordt. Die bij ons in het dorp kan ik ook wel eens niet selecteren voor het afleveren van pakketten en dan een paar weken later weer wel. Ik heb 't wel eens gemeld bij dat servicepunt en ze zouden er werk van maken. Probleem van PostNL?