Vraag

sms naar oud telefoonnnummer

  • 18 January 2021
  • 2 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik onvang SMS-berichten van KPN over storingen en werkzaamheden e.d. op mijn oude telefoonnummer en niet op mijn huidige nummer. Ik heb begin september mijn huidige nummer bij een KPN-abonnement abonnement gekregen en overal geregistreerd en het oude nummer verwijderd. Dat oude nummer hoort bij een vodafone-abonnement van werk. Waarom stuurt KPN daar nu nog steeds SMS-berichten naar toe (die ik dan veel te laat zie)?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bo Arnhem, goede vraag dit, ik moet bekennen dat ik zelf ook niet precies weet waarom het systeem dat deze sms’jes genereert, niet je nieuwe nummer overneemt. Dat zou wel moeten natuurlijk!

Ik ga er graag even voor je achteraan, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag zowel je ‘oude’ nummer als het nieuwe juiste nummer het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik nog iets voor je betekenen @Bo Arnhem of heb je dit via een andere weg opgelost? Hoor het graag!