Beantwoord

solliciteren

  • 25 January 2020
  • 16 reacties
  • 459 keer bekeken

.

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 January 2020, 17:10

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Kort maar krachtig 😀

Reputatie 7
Badge +21

“To the point”   letterlijk, maar of dit nou de juiste aanpak is voor een baan bij KPN...

Reputatie 7
Badge +10


Doorstrepen wat niet van toepassing is 😎

Reputatie 7
Badge +17

Hi @WouterJanssen Welkom bij onze KPN Community. Kan ik opmaken uit je titel dat je bij ons wilt komen werken? Wat lijkt je leuk? :wink:
Feel free om actief te worden op ons Forum! Hier leer je ons bedrijf een beetje kennen. Als je warm loopt voor gamification, je kunt verschillende waarderingen krijgen d.m.v badges die we uitreiken.  :hugging:

https://www.youtube.com/watch?v=fVjdv-w1bFc

Reputatie 7
Badge +28

KPN is op zoek naar jou! , @WouterJanssen 

Ga hier verder met de procedure : 

https://jobs.kpn.com

Deze bijvoorbeeld, met jouw vaardigheden lijk je mij een echte specialist-wholesale-support. 

https://jobs.kpn.com/vacatures/specialist-wholesale-support-668305/

 

Reputatie 7
Badge +22

https://www.youtube.com/watch?v=fVjdv-w1bFc

😂 Gekkie!

Ja, ik verraad mijn leeftijd, ik dacht ook nog aan “bots”, maar ook “kleinorkest”.

Die ik beiden meerdere keren heb zien spelen.

Maar dit allemaal geheel ter zijde.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee Bedankt voor de toevoeging en de rest ook bedankt voor de leuke reacties. Zoals Noordzee al aangeeft, je bent van harte welkom om te solliciteren. We zitten door heel het land dus wie weet hebben we een leuke functie voor je in huis! :money_mouth::thumbsup_tone1:

Dan mag deze niet missen 😉

https://www.werkenbijwebhelp.nl/Vacature-detail/5168/1690354/Klantenservice-medewerker-KPN.html

Reputatie 7

#belfabriek, ik pas :joy:

Reputatie 7
Badge +22

#belfabriek, ik pas :joy:

😂🤣🙈LOL!

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat @WouterJanssen nou bedoeld. 😂😉👍

Reputatie 7
Badge +11

Hij heeft het vast te druk,

Is natuurlijk aangenomen,en zit in zijn proefperiode 😀

Hij heeft het vast te druk,

Is natuurlijk aangenomen,en zit in zijn proefperiode 😀

Alle Telfort migranten te woord staan.

Navolgend is uiteraard Fictief

Mijn Telfort ID wordt niet geaccepteerd wat nu?

Wat vervelend u moet nu een nieuw id maken.

Mijn KPN geeft  niet het verbruik weer wat ik had verwacht hoe kan dit?

Dat gaat wel een keer goed komen wanneer dat weet niemand

Waarom zie ik maar 4 resterende dagen ik moet er zeker nog 19 hebben?

1 Februari krijgt u de nieuwe bundel net als alle andere KPN klanten.

Kan ik mijn bundel nog meenemen?

Nee vervalt per 1 Februari welkom bij KPN

Houd ik mijn Combivoordeel?

Wat? KPN kent Compleet en Hussel welke bedoelt u?

Einde Fictie.

De huidige helaas realiteit.

De tks heeft nog de nodige training nodig of ze weten meer dan ze mogen zeggen. Vooral het meenemen van de bundels krijgen veel klanten te horen dat dit per 1-2-2020 stopt.

Persoonlijke toekomst visie.

Als nu ex Telfort klant verwacht ik niet dat deze optie heel lang blijft voortbestaan, het is in KPN's belang dit nog  minimaal 2 a 3 jaar aan te houden. Speciaal hierom naast de verdubbeling en uiteraard de prijs (nieuw nul punt voor de inflatie correctie) heeft menig klant tot op de laatste dag van de verleng optie gebruik gemaakt.

Reputatie 7
Badge +22

Hij heeft het vast te druk,

Is natuurlijk aangenomen,en zit in zijn proefperiode 😀

😂 Zal dat het zijn? 🤣

Reageer