Beantwoord

Spotify

  • 6 January 2021
  • 5 reacties
  • 500 keer bekeken

Hallo, wij hebben nu gratis Spotify Premium bij KPN alles in 1 en wil deze omzetten naar een family.

Kan dit omgezet worden en moeten we heet verschil dan bijbetalen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 January 2021, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom op het forum @Moopie. Als je nog een "oud" Alles-1 abonnement hebt is Spotify Family helaas geen optie om er bij te nemen. Family is enkel een optie bij de Hussel abonnementen. Jij als klant kunt zelf zien wat het precies qua prijs en pakketinhoud zou betekenen indien je het abonnement zou aanpassen:

 

1. Ga naar MijnKPN, log in met je KPN ID.

2. Klik op de optie "Thuis"

3. Ga naar 'Abonnement wijzigen'

Bedankt voor je bericht Jeroen. 
duidelijk. 

Goedemorgen,

ik wil graag mijn abonnement mobiel bij kpn verlengen via belsimpel. Helaas kan ik hier alleen niet kiezen om spotify gelIjk bij mijn abonnement toe te voegen. Is het mogelijk dat ik spotify los toevoeg aan mijn abonnement ?

 

groetjes Melanie Zwaan.

Reputatie 7
Badge +19

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt altijd nadat de verlenging via Belsimpel geregeld is, altijd nog een dienst als Spotify laten toevoegen via KPN. 

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt altijd nadat de verlenging via Belsimpel geregeld is, altijd nog een dienst als Spotify laten toevoegen via KPN. 

Bedankt voor je antwoord!

fijne dag

groetjes Melanie