Beantwoord

Spotify Premium activatiecode

  • 15 September 2019
  • 6 reacties
  • 230 keer bekeken

Goedenavond KPN,

Ik heb sinds een paar jaar KPN Compleet en al verscheidene jaren 2 mobiele abonnementen. Erg tevreden hiermee!
Is het door alle abonnementen ook mogelijk om hier een activatiecode van Spotify Premium te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Jan van de Bunt
Goedenavond KPN,

Ik heb sinds een paar jaar KPN Compleet en al verscheidene jaren 2 mobiele abonnementen. Erg tevreden hiermee!
Is het door alle abonnementen ook mogelijk om hier een activatiecode van Spotify Premium te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Jan van de Bunt

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 September 2019, 13:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jan,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Done!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jan vd Bunt. Welkom op het KPN Forum. Ik heb voor jou uitgezocht of Spotify Premium op dit moment in het abonnement zit. Helaas is dat niet het geval. Als je gebruik wil maken van Spotify Premium kan je het, voor een bedrag van €8,99, toevoegen aan een abonnement in Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Mijn vraag is beantwoord! Voor €8,99 vind ik het helaas nog teveel voor een Spotify abonnement. Helaas!
Voor alsnog bedankt.
Gr. Jan
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Jan vd Bunt!

Reageer