Vraag

Sray blues

  • 21 January 2020
  • 3 reacties
  • 285 keer bekeken

Ik luister vaak naar Sray Blues en hoor regelmatig een prachtig nummer maar kan er niet achterkomen wie de zanger is.

Het nummer begint met soort praat/zang en een achtergrondkoor. Ik hoor enkele keren "All I want to talk about is loving your wife". Dat is echter niet de titel want Google /You Tube geven enkel Rod Stewart met "I don't want to talk etc.

Kan iemand me hiermee helpen ?

Corry


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

@corsje,

 

herkenbaar iets. 

Ik maak gebruik van de app Shazam en meer dan 95% van de geluisterde nummers heeft deze het goed mbt tot zanger, groep etc...

Meer info: website Shazam

Mocht je een recente Samsung mobiele telefoon hebben dan kun je via de Galaxy Store de volledige versie gratis downloaden en gebruik ervan maken zonder reclame's oid.

S6

Tegenwoordig geeft Stingray via de site weer info over de gespeelde muziek.

Klik rechtsboven op de site van Stingray op ‘vind playlist’. Selecteer KPN en vervolgens het kanaal.

Het moment van laden is bepalend. Je ziet wat er op dat moment gedraaid wordt en wat er het afgelopen uur gedraaid is.

P.S.
De tijden voor de lijst staan '6 uur achter', dus even 6 uur bij optellen.

Afbeelding platenhoes groter maken: Zet je cursor daarop, klik met de rechtermuisknop, selecteer ‘afbeelding bekijken’ en klik met de linkermuisknop.

B.T.W.
Als het goed is is dit al de directe link m.b.t. KPN:
https://music.stingray.com/nl/NL/channels/MC0083/deep-blues

Hopelijk kom je er zo achter. De pagina ververst niet automatisch overigens.

Timo en Peter,

Hartelijk bedankt voor de tips ! 

vr.gr. Corsje