Sticky

Stel je vraag op het KPN forum

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1848 reacties
Welkom op het KPN forum. Je vindt hier veel informatie over onze KPN producten. Als je hier voor het eerst komt, dan raad ik je aan even rond te klikken. Je ontdekt dan handige antwoorden, artikelen met veel gestelde vragen en natuurlijk de mogelijkheid om zelf je vraag te stellen. Andere forumleden denken graag met je mee of helpen je bij het vinden van een oplossing. Ook zijn de KPN Moderators aanwezig om je vragen te beantwoorden.

Hoe stel ik een vraag?
Voordat je een vraag stelt op het forum, raad ik je aan om eerst te zoeken of jouw vraag al een keer beantwoord is. Zoeken kan via Google door je vraag daar in te typen in combinatie met de woorden “kpn forum”, of door de zoekfunctie op het forum te gebruiken. Kom je er niet uit? Stel dan je vraag, je moet hiervoor wel ingelogd zijn.

Als je daarna op Stel je vraag klikt krijg je een nieuwe pagina waarop je de vraag kunt stellen. Lees deze uitleg met wat en hoe je dit verder invult. Helemaal onderaan dit artikel vind je ook een video, waarin wij precies uitleggen hoe ons forum werkt.

Tips bij het stellen van je vraag
Je wilt natuurlijk snel een antwoord op je vraag, daarom nog een paar tips:
1. Maak van de titel een korte zin die je vraag duidelijk omschrijft,
2. Omschrijf je vraag met zoveel mogelijk relevante details (foutmeldingen, soort apparaat, merk- en typenummers)
3. Vertel alvast wat je zelf hebt gedaan om een oplossing te vinden
4. Plaats eventueel een foto van de situatie
5. Zet je vraag in de goede categorie (een vraag over de Experia Box in de internetcategorie bijvoorbeeld)

Alvast een paar handige artikelen
Het is soms even zoeken naar de juiste informatie, daarom hebben wij alvast een paar actuele of veelbesproken artikelen/vragen op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er wel tussen.

Actueel
Zenderwijzigingen per 4 juli 2017
De nieuwe abonnementen per 1 juli 2017
De prijswijzigingen van bestaande abonnementen per 1 juli 2017
Toestelfinanciering mobiele telefoon per 1 mei 2017
Nieuwe mobiele abonnementen en EU gebruik per 1 juni 2017
Toestelinstellingen voor roaming
Bellen via 4G (VoLTE)

Veelbesproken
Hoe werkt KPN veilig?
Hoe reset ik de Experiabox?
Hoe reset ik de Interactieve TV Ontvanger?
Hoe kan ik mijn afstandsbediening instellen
Hoe vind ik mijn pukcode?
Hoe zorg ik dat mijn batterij langer vol blijft?
Hoe vraag ik mijn prepaid beltegoed op?
Hoe werkt internetten op je mobiel in het buitenland?

Hoe werkt het forum? (video)
https://www.youtube.com/watch?v=%2DsC3cKYypvU&feature=youtu.be

Lees verder ook de veelgestelde vragen over het KPN Forum
This topic has been closed for comments