Hallo Kpn,
Ik heb wederom problemen met de lijn. Dit is iets wat nu al 4 maanden speelt en waar al diverse keer contact met KPN is geweest.
Er is een monteur geweest die meten inderdaad problemen in de lijn die naar mijn appratement loopt.
Hij kon deze niet oplossen en moest hiervoor een specialist aanvragen. Voordat de specialist kwam iets er iets met de lijn gebeurd waardoor de problemen er nog wel waren maar niet merkbaar.
Sinds vandaag zijn ze weer merkbaar. ik heb net met de serivce desk gesproken omdat de teams meeting van mij en mijn vrou wegvallen en er niet normaal mee te werken is. Deze heeft een lijn test uitgevoerd( dit is ook alle vorige keren gedaan en hier kwam ook niet uit.) en hier kwam eveneens niet op uit. NA de herstart werd er gezegd dat ik alles uit de router moest halen om nogmaal een andere test te doen. Dit kon niet aangezien we beide nog online waren in een meeting.
Dat het van jullie kant met een test niets gevonden word betekend niet dat er niets is. Hierbij gevoegd een print screen van mijn router ongeveer 45 min na de herstart.
Ik ga ervan uit dat de hoeveelheid CRC en FEC fouten niet juist is. Dit resuleerd in een wegvallenden verbinding. Ik wil graag dat dit juist wordt opgelost en niet zoals de afgelopen tijd zeggen dat er niets is. Er is wel degelijk een fout vanuit jullie kant.
Ik kom uit op een 300 FEC fouten per seconden. en 21 CRC fouten per 15 min. Dit is erg veel wat dus ook de wegvallende verbinding verklaard.
Ik ben de afgelopen jaren erg tevreen geweest met de verbinding van KPN, alleen wordt op dit moment dit probleem weggeschoven alsof er niets is.
Hier gaarne een juiste reactie op.