Beantwoord

Stroomkabel kapot Arris VIP2952 V2

  • 16 October 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Hallo, 

Onze stroomkabel is kapot. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 October 2020, 10:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lgarretsen ,

Het makkelijkste is toch om dit per telefoon te regelen. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een online alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +13

@Lgarretsen Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Post gerust nog even een berichtje als ik iets voor je kan doen!

Reputatie 7
Badge +13

@Lgarretsen Goedemorgen! Ik heb geen berichtje meer voorbij zien komen dus ik denk dat je het hebt weten op te lossen :-) . Post gerust nog even een bericht of topic als er nog iets is. We helpen graag!

Reageer