Beantwoord

tech desk aanzetten in Mijn KPN.

  • 5 August 2020
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik kan de optie tech desk aanzetten niet vinden in Mijn KPN. Heb echt assistentie nodig want internet valt vaak weg, terwijl WiFi blijft. 

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 5 August 2020, 13:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@TomStuij Tech Desk kan in Mijn KPN als volgt worden aangezet:

Producten > Uw producten (Thuis) > Uw extra opties (Extra opties wijzigen of toevoegen) > Internet > Tech Desk aanvinken.

Piet.

Hallo @TomStuij , je kunt ook gewoon even de helpdesk bellen, dat kost  niets, anders betaal je per maand €5 voor misschien een eenmalige vraag.

 

Bedankt voor de reactie. Heb je ook het telefoonnummer van de Helpdesk bij de hand?

Reputatie 7
Badge +21

KPN klantenservice 0800 0402. De computer (Voice Response System) zal een poging doen je te helpen. Hang niet op, blijf aan de lijn!! Na een korte pauze wordt je doorgezet naar een medewerker.

Reageer