Beantwoord

50 GB noodpakket op

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 350 keer bekeken

Onze wifi ligt er al een tijdje uit door een doorgeknipte kabel in een ander gebouw, nou kregen wij een noodpakket, wat een goede oplossing was, alleen is nu de 50GB op. Hoe kan ik dit opwaarderen en hoe snel gaat dit? Want op het moment kunnen wij helemaal niks thuis

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 September 2020, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jasmina1901 volgens KPN moderator Erik in dit topic kan je dit zelf regelen via 0800 0402

quote:

De snelste manier is bellen met 0800-0402. Dit zit namelijk tegenwoordig ingebouwd in het telefoonmenu. Als je inspreekt dat je een noodpakket wilt opwaarderen wordt dit, na een aantal vragen, direct voor je uitgevoerd. Mocht dat toch niet lukken, geef dan inderdaad aan dat je een medewerker wilt spreken. Die kan het dan voor je aanvragen. In dat geval krijg je de nieuwe data binnen 24 uur (werkdagen) bijgeschreven.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jasmina1901, welkom! Top dat je je forumprofiel al aangevuld had! In dit geval hoef je niet te bellen: ik heb het bij dezen aangevraagd voor je :-). Binnen één werkdag krijg je een sms dat het verwerkt is!

Ha @Jasmina1901, welkom! Top dat je je forumprofiel al aangevuld had! In dit geval hoef je niet te bellen: ik heb het bij dezen aangevraagd voor je :-). Binnen één werkdag krijg je een sms dat het verwerkt is!

En hoe snel zal ik dan weer wifi hebben? Ik heb vanochtend om 9 uur gebeld en het zou aangevuld worden maar ik heb ook nog geen sms ontvangen.

Reputatie 7
Badge +30

Binnen 1 werkdag. Dus op doordeweekse dagen binnen 24 uur!