Beantwoord

Extra tv-ontvanger bij Telfort

  • 19 August 2019
  • 2 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik ben klant van Telfort wat nu KPN word mijn vraag is kan ik een extra tv kastje bestellen en wat kost dat.

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 August 2019, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Ahmed El bouyakoubi

Als je nog steeds bij Telfort zit kun je deze vraag beter stellen op het Forum van Telfort.
Een KPN medewerker kan niet kijken of je een extra TV kastje bij jou abonnement kan nemen.

Je kunt ook kijken op MijnTelfort, daar kun je dingen wijzigen. Daar zal je ook eventueel een extra TV ontvanger kunnen aanvragen.

Op deze openingstijden kun je Telfort bereiken op telefoonnummer

0900 9596

Hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten.


Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

Helaas zijn ze nu gesloten.
Reputatie 7
Hallo @Ahmed El bouyakoubi, welkom op het KPN forum! Telfort is al een tijdje onderdeel van KPN, sinds 2005 al om precies te zijn. Op dit moment zijn beide providers nog los van elkaar en is een Telfort abonnement nog hetzelfde als voorheen. Als daar iets in gaat veranderen ontvang je daarover bericht van of Telfort of ons. Er gaat niets veranderen zonder dat je daarvan op de hoogte bent. Telfort heeft een eigen forum inderdaad, zoals Dennis ook al aangeeft. Daar staat ook een artikel over het samen verder gaan, met alle informatie die er momenteel over bekend is.
Als je daar een nieuw topic aanmaakt, zullen de collega's met je mee kunnen kijken 🙂 Ook kan je bellen met het nummer dat Dennis gaf 🙂