Beantwoord

Telfort facturen 2019

  • 7 March 2021
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo, ik heb voor mijn belastingaangifte de Telfortfacturen nodig van 2019 maar kan deze nergens vinden. Niet in een Telfort omgeving en in Mijn KPN alleen de laatsten. Kunt u mij daaraan helpen?

 

Groet, Erik

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 March 2021, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Erikkk, welkom! Goed dat jij hier jouw verzoek neerlegt!

In KPN ID kun je tot 12 maanden terug jouw facturen opvragen, daarna zijn ze op te vragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het Telfort klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hallo Shyrin, bedankt voor je bericht. Ik zal er morgen mee bezig gaan.

 

Groet, Erik