Beantwoord

Telfort mobiel bij alles in 1 van KPN

  • 4 April 2020
  • 24 reacties
  • 285 keer bekeken

Goede dag .

We hebben thuis al jaren alles van KPN. Vaste tel onbepwrkt, glasvezel internet, tv, ook nog Digitenne en 2 mobiele abbo's .

Nu heb ik het mobiele abbo van mijn vrouw aangemeld want die zat bij Telfort. 

Ik krijg de reactie terug met daarin een wonderlijke zin dat we nog geen andere producten van KPN hebben !?!?!  

Hoe kan ik het mobiele abonnement ex Telfort bij mijn alles in 1 van KPN krijgen?

Ik hoor het graag. 

Groet Fam Sluiter

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 April 2020, 09:47

Bekijk origineel

24 reacties

Hallo @MDS001 , bedoel je dat het niet lukt om het mobiele nummer van je vrouw  aan je MijnKPN te koppelen of bedoel je iets anders?

 

Juist .precies dat. Is toch ook KPN nu ?

Ik kreeg dit als reactie:

Informatie over Telfort Compleet

Onlangs gaf je via onze website aan dat je de voordelen van Telfort Compleet wilt ontvangen. We hebben gekeken wat we voor je konden doen. Helaas kunnen we je geen extra voordelen bieden. In deze mail lees je waarom.

Je hebt (nog) geen internet of TV van KPN of Telfort

Je profiteert alleen van de voordelen van Telfort Compleet als je een Telfort Mobiel én een KPN Thuis abonnement hebt. Op dit moment heb je geen internet en/of televisie van KPN of Telfort. Daardoor kom je (nog) niet in aanmerking voor extra voordelen.

Hallo @MDS001 , wacht dan s.v.p. op de reactie vaneen moderator.

 

Ok. Doe ik .

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MDS001. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt? Het is mij niet helemaal duidelijk of je het mobiele abonnement wilt koppelen aan jouw KPN ID of wilt toevoegen aan Compleet/Hussel. Als het nog niet gelukt is zou ik je willen vragen om jouw vraag verder toe te lichten zodat ik het verder voor jou kan uitzoeken. Laat je ook jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Hallo,

Nee is nog niet gelukt. Wat mijn doel is: het Telfort mobiel abonnement bij ons KPN alles in 1 toe te voegen. Zodat ik ook die gegevens in de app kan zien .

Reputatie 7
Badge +21

Dat is mogelijk. Nadat je ingelogd bent met jouw KPN ID op deze pagina kan je kiezen voor ‘Product koppelen”.  Hier kan je jouw mobiele nummer koppelen aan KPN ID. 

Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik geloof dat het nu gelukt is. Dank u 🎁

Reputatie 7
Badge +21

Hoe heb je het probleem nou uiteindelijk kunnen verhelpen, dan weten andere forumgebruiker ook hoe ze dit probleem kunnen verhelpen.

Ik heb gedaan wat je beschreef. Had ik de eerste keer ook gedaan maar daar kreeg ik dus de geplaatste reactie op. Nu ging het wel goed en kan ik alles ook zien in mijn KPN app .

 

Thanc

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @MDS001! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 

👍🏻

Goede dag.

Het leek gelukt te zijn, helaas niet .

In mijn KPN staat het Telfort nummer nu wel, dus dat is gelukt. Alleen zijn nu al mijn kpn producten verdwenen uit de app ?!?!?!?! 

U snap dat dat dus net niet de bedoeling was. Hoe krijg ik het nu weer in orde ?

Reputatie 7
Badge +21

Heb je al geprobeerd om jouw Internet en TV abonnement opnieuw te koppelen aan jouw KPN ID?

Dat gaat niet omdat die producten al geregistreerd zijn krijg ik als melding. 

Nu heb ik alleen geprobeerd om 1 product toe te voegen en niet .om iets weg te halen. 

Kunnen jullie dit niet herstellen gezien het feit dat er iets gedaan is waar ik niet om gevraagd heb?

Reputatie 7
Badge +21

Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om vanuit hier producten te koppelen aan een KPN ID, dit kan alleen door een klant zelf gedaan worden. Ik kan wel bekijken welke producten je aan een e-mail adres hebt gekoppeld. Zou je jouw naam, postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Heb ik gedaan.  

 

Ik zie wel al mijn producten in Mijn KPN app maar kan ze niet toevoegen omdat ik dan de melding krijg dat ik ze al gekoppeld heb .maar in het overzicht komt alleen het Telfort mobiel naar voren en de andere 2 niet .

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het Internet en TV abonnement op dit moment is gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je ook inlogt op dit KPN Forum. Heb je een ander e-mailadres gebruikt om jouw mobiele abonnement aan te koppelen?

Nee niet dat ik weet.

Ik heb het Telfort nummer ook via de app van Mijn KPN toegevoegd.  Raar dit

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist een privébericht naar je gestuurd. Zou je daarop willen reageren?

Reputatie 7
Badge +21

Het is inmiddels gelukt om alle producten te koppelen aan één KPN iD. @MDS001 Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je.:blush:

Top. Dank je voor de moeite. 

Reputatie 7
Badge +21

@MDS001 Graag gedaan! :blush:

Reageer