Beantwoord

Terugbetaling na overstap

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, halverwege juli hebben jullie onze diensten van kpn stopgezet. Om precies te zijn 16 juli. Hierover heb ik al 3 maal contact gehad met 1 van jullie medewerkers. Er werd mij verteld dat de halve maand van juli die ik wel betaald heb nu terug zou krijgen. Nou kreeg ik echter op 3 aug mijn factuur te zien en hierop stond dat ik 4.14 terug kreeg van 1 en 2 aug. Maar de halve maand van juli stond hier niet op. Telefonisch zeiden ze telkens dat ik het nu terug krijg. Gisteren weer een half uur in mijn pauze met een medewerker van jullie aan de lijn gehangen en die snapte heel mijn vraag niet. Ik ben dus een half uur van mijn pauze kwijt geweest en word meermaals verkeerd geïnformeerd. Ik wil nu mijn halve maand van juli het geld terug zien. Zoals telefonisch beloofd. We komen hierdoor financieel krap te zitten omdat we ook de nieuwe provider moeten betalen!. Echter verwacht ik ook een tegemoetkoming voor de vrije tijd die ik kwijt ben aan communicatie met jullie waarin ik nog niks bereikt heb.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 August 2020, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Renee1989 . Welkom op het forum.

Wat een vervelend gedoe. Het is regel dat het moment waarop de stekker er bij ons uitgaat, dat dat het moment is waarop de verrekening/slotfactuur gebaseerd is. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â