Hallo, halverwege juli hebben jullie onze diensten van kpn stopgezet. Om precies te zijn 16 juli. Hierover heb ik al 3 maal contact gehad met 1 van jullie medewerkers. Er werd mij verteld dat de halve maand van juli die ik wel betaald heb nu terug zou krijgen. Nou kreeg ik echter op 3 aug mijn factuur te zien en hierop stond dat ik 4.14 terug kreeg van 1 en 2 aug. Maar de halve maand van juli stond hier niet op. Telefonisch zeiden ze telkens dat ik het nu terug krijg. Gisteren weer een half uur in mijn pauze met een medewerker van jullie aan de lijn gehangen en die snapte heel mijn vraag niet. Ik ben dus een half uur van mijn pauze kwijt geweest en word meermaals verkeerd geïnformeerd. Ik wil nu mijn halve maand van juli het geld terug zien. Zoals telefonisch beloofd. We komen hierdoor financieel krap te zitten omdat we ook de nieuwe provider moeten betalen!. Echter verwacht ik ook een tegemoetkoming voor de vrije tijd die ik kwijt ben aan communicatie met jullie waarin ik nog niks bereikt heb.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel