Beantwoord

TV decoder

  • 8 December 2019
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo iedereen. Ik heb gister mijn nieuwe “Ardadyan HMB2260” aangesloten op de tv. Nadat ik op activeer tv ontvanger had gedrukt, freezde het beeld weer heel de tijd. Weet iemand waarom dit gebeurd?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 16 December 2019, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Wh Ye 

Hoe is de ontvanger aangesloten met de modem, bekabeld of met een draadloze verbindingsset? Heb je de modem eens een keer uitgezet en daarna weer aan? En welke internetsnelheid is er bij jou mogelijk? 🤔

Reputatie 7
Badge +15

@Wh Ye Dat is een goede vraag, de vragen die @Dennis Schreve stelt ben ik ook benieuwd naar. Kun je ondertussen al wel gewoon televisie kijken? 

Reputatie 1

Ja hoor. Ik had de decoder eventjes aan en uit gezet en hij werkt weer top. (antwoord op de vraag van dennis: Ik betaal voor een 100/10 abonnement maar haal maar 10/3 met kabel!)

Reputatie 7
Badge +15

@Wh Ye Goed om te horen dat de tv ontvanger in ieder geval naar behoren werkt. Zou je voor mij nog je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en even naar je verbinding kijken. 

Reputatie 7
Badge +22

@Wh Ye Goed om te horen dat de tv ontvanger in ieder geval naar behoren werkt. Zou je voor mij nog je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en even naar je verbinding kijken. 

Goed idee @Rutger_ vind dat je een abonnement het van 100/10 en maar 10/3 hebt wel erg magertjes! @Wh Ye woon je dan toevallig in het buitengebied? Zo ja dan heb je denk ik recht op 4K internet buitengebied.  

Reputatie 1

@Wh Ye Goed om te horen dat de tv ontvanger in ieder geval naar behoren werkt. Zou je voor mij nog je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en even naar je verbinding kijken. 

Goed idee @Rutger_ vind dat je een abonnement het van 100/10 en maar 10/3 hebt wel erg magertjes! @Wh Ye woon je dan toevallig in het buitengebied? Zo ja dan heb je denk ik recht op 4K internet buitengebied.  

Ik woon niet in het buitengebied, maar in het centrum van eindhoven:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +22

Ik woon niet in het buitengebied, maar in het centrum van eindhoven:sweat_smile:

Krijg nou tandjes! Dan is het wel erg! :sweat_smile: @Rutger_ dit vraagt om nader uitleg! :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +15

@Wh Ye Dit wil ik inderdaad graag uitzoeken. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe het zit met je verbinding. 

Reputatie 7
Badge +15

@Wh Ye Excuses voor de late reactie. Ik zie dat je met de huidige aansluittechnologie 29.5 Mbps downloadsnelheid zou moeten halen en 4.5 Mbps uploadsnelheid. Ik zie echter ook dat ik je om kan zetten naar glasvezel. Hierdoor zal je de snelheid kunnen halen die binnen je pakket zit. Hiervoor moet dan nog wel een monteur langskomen. Je hoeft voor de omzetting in aansluittechnologie niet te betalen. Zou je mij kunnen laten weten of je hier gebruik van wil maken? 

Reputatie 7
Badge +15

@Wh Ye Ik heb geen reactie van je mogen ontvangen. Zou je mij kunnen laten laten weten of je nog gebruik wil maken van het aanbod?