Beantwoord

TV geeft aan `Geen signaal` heb nieuwe HDMI kabel maar blijft

  • 4 August 2020
  • 8 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn TV geeft sinds 2-8 aan `geen signaal` vandaag nieuwe hdmi kabel geplaats maar de melding blijft, Wat kan ik nu doen

icon

Beste antwoord door RobertG7 5 August 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedeavond.beste Robert G7 heeft u hem wel  op de juiste HDMI kanaal gezet. kan met de afstand bediening de source knopje 😉 van u TV 

Reputatie 1

Beste Cornelis48,

Ja de tv staat op hdmi kanaal en de tv heeft maar 1 hdmi poort. Het is een Loewe Xelos 32 van 14 jaar oud

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Robert G7.heeft u ook de decoder een Rezet gegeven. of heeft u nog oude decoder Motorola.als dat zo is kan u hem omruilen door bellen kpn is sneller gratis 0800 0402.of wachten op een moderator die u hier bij kan helpen. 👍

Reputatie 1

Ik heb geen Motorola. De TV is stuk en ga een nieuwe kopen 

Reputatie 7
Badge +9

heel veel plezier straks met U nieuwe TV. dus dat was het  😃👍👍👍

Reputatie 7

Hoi @RobertG7, welkom bij ons op het forum. Als de tv maar 1 HDMI-poort heeft en daarmee werkt het niet zijn de opties beperkt inderdaad. Hoe gaat het nu je een nieuwe tv hebt gekocht, is het beeld daarmee terug?

Reputatie 1

Beste Jasper,

Ik heb nu een nieuwe TV en heb weer beeld

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen Robert, veel kijkplezier met de nieuwe tv! En als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.