Beantwoord

Kosten tweede tv-ontvanger na migratie

  • 20 October 2020
  • 11 reacties
  • 293 keer bekeken

Badge +1

vraag waarom moet ik nu mijn tv ontvanger betalen maandelijks nu we bij kpn zijn overgegaan
 

*Admin: gegevens verwijderd van de afbeelding i.v.m. privacy

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 October 2020, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Bij het nieuwe KPN abonnement betaal je van af de 2de ontvanger € 5 per maand per ontvanger. Er zijn geen abonnementen meer met 2 inbegrepen ontvangers. Waar je overigens ook gewoon voor betaalde hoor.
Pluspunt: van af de tweede ontvanger zit opnemen inbegrepen. Echt gratis.

En het kan nog:

Plaats de screenshots opnieuw met afscherming van al je persoonlijke gegevens w.o. je IBAN.

Badge +1

Ja zat bij Telfort daar zat er geen kosten op maar Telfort ging over in kpn volgens mijn is gewoon alles wat ik bij Telfort had gewoon over gegaan

Oh, zie bij straks nu pas “TFT internet en interactieve tv” staan. Ging zo uit van Hussel dat ik daar dus ziende blind was. Dan klopt mijn vorige antwoord niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Tonny56, welkom op ons forum!

Heel begrijpelijk dat je graag wilt weten waarom je ineens voor de tweede tv-ontvanger moeten betalen, terwijl dit bij Telfort niet het geval was. Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik wacht je reactie af.

Badge +1

Waarom moet ik mijn gegevens invullen maar moet daar nu voor betalen of niet

Als je je gegevens niet invult dan kan de moderator je niet vinden in de administratie van KPN. Helaas zijn ze niet helderziend wat je (adres, naam) gegevens betreft.

Bovendien geef je mét invullen tevens toestemming dat ze je opzoeken in het systeem. Maar zonder die gegevens kunnen ze je ook niet vinden.

Dus ff forumprofiel invullen (onderaan pagina opslaan). Die gegevens (privé) zijn ook niet openbaar.

Badge +1

Was ook maar een vraag en NEEN ben ook niet helderziend 🤔

Reputatie 7
Badge +17

Om uit te kunnen zoeken waarom je nu ineens voor de tweede tv-ontvanger zou moeten betalen, heb ik inderdaad jouw gegevens nodig. Zonder gegevens kan ik geen antwoord geven op jouw vraag.

Ik wil je daarom nogmaals vragen om de gegevens in je profiel in te vullen en hier een seintje te geven als dat is gebeurd. Ik wacht je reactie af.

Badge +1

Hallo is het zo goed ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van je profiel.

Voor zover ik kan zien, betaal je ook bij KPN niet voor de tweede tv-ontvanger. Je had deze bij Telfort gratis en ook bij KPN is deze gratis zijn. Een overzicht van de kostenspecificatie zoals bij ons bekend:

  • TFT Internet en Interactieve TV, € 48,63
  • Sneller internet, € 7,49
  • Korting sneller internet, € 2,50
  • 2 HD tv-ontvangers, gratis
  • Bellen, gratis

Ik zie ook geen wijziging in het systeem staan, dus hier zal verder niets aan wijzigen. Pas als je besluit jouw abonnement te wijzigen, zal ook de prijs wijzigen.

Badge +1

Bedankt ik had nog wel ik het forum een vraag gesteld over mijn tv internet modem 

type eperia box v8