Beantwoord

Twee factu

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo .  Ik ben 2 keer van mijn rekening afgeschreven, kan ik weten waarom?  Omdat ik één factuur heb voor 50.02 oktober.  maar ook gedownload 31.75.  mag ik weten waarom

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 October 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AM . anna. Welkom op het KPN forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom er twee bedragen zijn afgeschreven van jouw rekeningnummer. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van jouw nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan ga ik het uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AM . anna. Welkom op het KPN forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom er twee bedragen zijn afgeschreven van jouw rekeningnummer. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van jouw nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan ga ik het uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op deze vraag. Anders weet je ons te vinden!