Vraag

v12 modem

  • 5 August 2020
  • 35 reacties
  • 1791 keer bekeken

Reputatie 1

hallo op mijn mijn V12 modem blijft het groene wifi lampje knipperen ook na een harde reset

Snelheid is ook niet optimaal moet verschillende malen kpn wifi test doen zodat hij het weer een tijdje goed doet. Weet iemand hiervoor een oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Dat het wifi lampje op je V12 knippert is een goed teken, dit betekent namelijk dat er data wordt verzonden over de wifi verbinding. Wat is voor jou geen optimale snelheid, waar moet ik dan aan denken? Ik zie overigens nog geen gegevens van de Wifi Manager terugkomen, heb je deze al eens volledig doorlopen? Zo niet, zou je dan kunnen laten weten wat het resultaat is geweest?

Reputatie 1

De snelheid en verbinding blijft onstabiel en als ik op 9 mtr afstand sta van het modem op de begane grond valt de verbinding steeds weg en moet ik dichter naar het modem lopen en dan krijgt hij weer verbinding en na 15 minuten heb ik dan weer geen verbinding.

 

Reputatie 7
Badge +24

9 meter, en hoeveel muren en deuren zitten er tussen? Of is de KPN Box vanaf dat punt vrij te zien?

Reputatie 1

Hij staat in de meterkast (dus 1 deur)

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Volgens mijn gegevens heb je de Wifi Manager nog niet doorlopen. Zou je deze kunnen doorlopen en mij laten weten wat het resultaat is geweest? Dan kan ik vanuit daar namelijk met je mee zoeken naar een oplossing. 

Reputatie 1

Ik heb de wifi maneger vanmiddag nogmaals doorlopen

Reputatie 1

Maar dit geeft geen verbetering en is is erg vervelend.

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Ik zie geen resultaat van de Wifi Manager terugkomen. Als deze volledig doorlopen is dan zou ik deze gegevens hier normaal gesproken terug moeten zien. Zijn de ingevulde gegevens in je forumprofiel wel de juiste gegevens? 

Reputatie 1

De gegevens kloppen

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Wat is dan het resultaat dat je zelf ziet als je de Wifi Manager volledig hebt doorlopen? Hier zou je namelijk op het moment dat je inderdaad niet voldoende snelheid haalt (minder dan 20Mb/s) kunnen zien dat je recht hebt op 2 Experia wifi's of bijvoorbeeld een wifi monteur. Mocht je je snelheid wel halen dan komt er een advies uit want je nog kunt doen. Zou je anders een screenshot zonder persoonlijke gegevens kunnen delen van het eindresultaat? 

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Ik heb geen reactie meer van je gezien, is het gelukt de Wifi manager te doorlopen? 

Reputatie 1

 

Blijft een slechte verbinding houden en soms gaat hij sneller

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 De snelheidstesten laten inderdaad een te lage snelheid zien. Ik zie ook dat er al 1 Experia wifi in het netwerk zit. Mag ik vragen waar deze zich bevindt? 

Reputatie 1

Die heb ik op zolder maar of hij aan of uitstaat maakt niks uit

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Is deze wel bekabeld aangesloten op de Experiabox en welke snelheid haal je als een meting direct naast de Experiabox uitvoert?

Reputatie 1

Snelheid bij de box 60 maar zo gauw je weg loopt word het minder op de eerste verdieping geen internet valt steeds weg zwarte versterker aangesloten met kabel maar geeft ook geen verbetering.

Gewoon heel slecht

 

Reputatie 7
Badge +24

Snelheid bij de box 60 maar zo gauw je weg loopt word het minder op de eerste verdieping geen internet valt steeds weg zwarte versterker aangesloten met kabel maar geeft ook geen verbetering.

Gewoon heel slecht

 

En waar staat die zwarte versterker? Toch wel op de eerste verdieping? 

Reputatie 1

Ik heb hem op alle verdiepingen gehad maar deze doet niks

Reputatie 1

Het lijkt ook dat de v12 deze niet ondersteund 

Reputatie 7
Badge +24

Doet die ook niet. En hoeft die ook niet te doen. Die versterker werkt gewoon op zichzelf. Zend die het juiste netwerk uit? Heeft u dat ingesteld?

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 De vragen die @Nick83 stelt ben ik ook benieuwd naar. Is de versterker wel geconfigureerd en hoe branden de lampjes op de versterker?

Reputatie 1

Lampje brand  groen en blauw

Reputatie 7
Badge +24

Lampje brand  groen en blauw

Kunt u de link http://192.168.2.150 openen? Krijgt u dan een login formulier?

 

Reputatie 1

Ik kom in het menu en zie ook de wifi versterkers staan

Reputatie 1

Helaas is de wifi verbinding nog steeds slecht, KPN kon nu eens met een oplossing !