Beantwoord

Verdeelkast maakt lawaai, geluidsoverlast door nieuwe verdeelkast

  • 21 April 2019
  • 23 reacties
  • 1491 keer bekeken

Beste mensen,
Een paar maanden geleden is er vlak bij mijn huis een grote verdeelkast geplaatst. Sindsdien ervaar ik overlast van een keihard brommend geluid vanuit die verdeelkast. Sindsdien slaap ik heel slecht, en ik wordt er gek van omdat het geluid gewoon doordringt.
Ik vraag me af, of dit zo maar mag, en wat de regels zijn voor dit soort verdeelkasten. Zijn er misschien nog meer mensen, die hiermee te maken hebben, en hebben jullie al iets ondernomen?
Ik hoop, dat jullie een tip hebben,
Met vriendelijke groet
Fluitist
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 May 2019, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo flutist,

Vervelend! Zelf had ik denk ik al eerder actie ondernomen, want dit wil toch niemand !

Een moderator wil graag kijken of er een oplossing mogelijk is. Zij kunnen een speciale afdeling daarvoor inschakelen.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hallo Noordzee,

Fijn, dat er een speciale afdeling naar wil kijken. Ik hoop, dat ze snel aan de gang kunnen gaan hiermee.

Het adres waar de kast staat is

xxxx

admin: gegevens in profiel gezet ivm privacy
Ik denk privé gegevens te zien
Reputatie 7
Badge +28
is gemeld bij een moderator.
Reputatie 7
Badge +22
@flutist, heb je er ook een foto van die desbetreffende kast, zou je die hier willen plaatsen?
Hoi @flutist . Dat lijkt me best een beproeving en daarom ben ik blij dat je bij ons aan de bel hebt getrokken. Ik heb via google maps gekeken en kan nog niet met zekerheid zeggen of dit een KPN kast is. Ik heb al wel vast de gegevens doorgestuurd naar onze afdeling infra en als het inderdaad een kast van ons is, zal er zo spoedig mogelijk naar gekeken worden! Ik houd je op de hoogte en hoop dat je op hele korte termijn weer een zorgeloze nachtrust hebt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @flutist . Dat lijkt me best een beproeving en daarom ben ik blij dat je bij ons aan de bel hebt getrokken. Ik heb via google maps gekeken en kan nog niet met zekerheid zeggen of dit een KPN kast is. Ik heb al wel vast de gegevens doorgestuurd naar onze afdeling infra en als het inderdaad een kast van ons is, zal er zo spoedig mogelijk naar gekeken worden! Ik houd je op de hoogte en hoop dat je op hele korte termijn weer een zorgeloze nachtrust hebt!
@Erwin_ zou jij die foto vanuit Google Maps willen plaatsen? Raar dat het adres is weggehaald. Want het gaat om een straatkast, niet om een woning. Straatkasten hebben toch ook een adres? 🤔 Althans dat heb ik ooit begrepen. 😉
Als ik goed gegoogl'd heb zou dit de kast moeten zijn. In ieder geval de locatie van de kast. Afhankelijk van wanneer het google auto'tje het laatst geweest is, kan er nu natuurlijk een andere kast staan.

Reputatie 7
Badge +22
Als ik goed gegoogl'd heb zou dit de kast moeten zijn. In ieder geval de locatie van de kast. Afhankelijk van wanneer het google auto'tje het laatst geweest is, kan er nu natuurlijk een andere kast staan.


Apart kastje, is deze van KPN? 🤔
Goeie vraag, Dennis.
Infra heeft zojuist mijn mail beantwoord en het is geen KPN kast. Helaas kunnen wij de overlast dus niet verminderen, @flutist .
Kun je nog een goede foto plaatsen van de kast? Misschien dat gebruikers van het forum dan kunnen zeggen van welk bedrijf 'ie is. Misschien staat er ook wel iets op geschreven?
Reputatie 7
Badge +22
Goeie vraag, Dennis.
Infra heeft zojuist mijn mail beantwoord en het is geen KPN kast. Helaas kunnen wij de overlast dus niet verminderen,

Ik denk dat deze van Ziggo is @Erwin_
Hallo,
De foto, die van google komt, is verouderd, en is niet de huidige kast.
Hier komen wat actuele foto's, de kast is veel groter dan voorheen. Ik hoop, dat dit helpt:


Gr, flutist

Dank voor de foto's. Dat is een flinke kast geworden! Welke kabelaar is in die plaats actief? Goeie kans dat de kast van hun is. Als het een mysterie blijft zou je kunnen overwegen om de gemeente een mailtje te sturen om na te gaan waar de kast toe dient en van wie 'ie is.
Reputatie 7
Badge +22
@Erwin_ dan heb je toch de goede kast gevonden op Google Maps! 😁

Maar als KPN inderdaad zegt dat deze niet van hun is, dan moet het van Ziggo zijn. 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Hi Flutist. Ik haak ook even in omdat je mij een privébericht hebt gestuurd. Ik sluit me ook aan bij wat mijn lieftallige collega Erwin aangeeft. Lijkt inderdaad niet van ons te zijn.

De Kievit 2 is dit:



Ons kastje zit hier:

Reputatie 7
Badge +22
Hi Flutist. Ik haak ook even in omdat je mij een privébericht hebt gestuurd. Ik sluit me ook aan bij wat mijn lieftallige collega Erwin aangeeft. Lijkt inderdaad niet van ons te zijn.

Ons kastje zit hier:


@Alex_P heb je hier ook een streetview van? 🤔 Eventueel met Google Maps of Google Earth. Ik kan met De Kieviet 2 niet vinden waar die staat, omdat ik de plaatsnaam niet heb.
Reputatie 7
Badge +24
KLIK. Zoek daar op je straatnaam en zoom in.

Plaatsnaam zet ik hier niet ivm privacy, maar met een beetje Googletalent kom je er wel. 😉
Reputatie 7
Badge +21
KLIK. Zoek daar op je straatnaam en zoom in.

Plaatsnaam zet ik hier niet ivm privacy, maar met een beetje Googletalent kom je er wel. ;)


@Alex_P
Op nummer 63 in die straat staat volgens jouw link KLIK. toch echt een KPN straatkast (SDF) 😎
Dat is tegenover nummer 2
Hebben we ons vergist? @flutist : Heb jij misschien een antwoord? Als het tóch een KPN kast is ga ik terug naar mijn collega!
Hallo Alex en Erwin, volgens mij is het wel een kast van KPN, vlak bij nr 63, precies op de plek, waarop die op de kaart is aangegeven als straatkast. De huizen staan alleen in werkelijkheid net iets anders dan op die kaart. Gr, Flutist
Mea culpa, @flutist ! Ik heb opnieuw een melding gemaakt met de link naar robin flikkema's website. Ik ga er van uit dat we het nu op gaan pakken! Excuses voor alle verwarring,
Ik kreeg net een antwoord dat ze 25 april zijn geweest. Is de storing/brom er nog wel? Zo ja, ga ik het uiteraard weer aankaarten.
Ik heb niks meer gehoord en ik hoop dat het nu rustig is, in de tuin. Mocht er toch nog iets zijn, laat het weten!